دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دختران ایران نیازمند معجزه برای صعود استرالیا باید ۱۲ گل بزند

تهران- ایرنا- تیم ملی فوتبال زنان ایران با پنج گل به چین تایپه باخت ولی هنوز روی کاغذ برای صعود شانس دارد.


به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال زنان ایران در آخرین بازی خود در مرحله گروهی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مصاف چین تایپه رفت و با نتیجه پرگل پنج بر صفر شکست خورد تا با توجه به کنار گذاشته شدن هند از گروه یک و تساوی‌ای که مقابل این تیم به دست آمده بود؛ شاگردان مریم ایراندوست با ۲ باخت و دریافت ۱۲ گل به مقام سوم دست پیدا کنند.


تساوی یا پیروزی دخترانِ ایران می‌توانست آنها را به مرحله دوم برساند ولی این اتفاق رخ نداد. با این وجود هنوز یک راه برای صعود وجود دارد که البته به یک معجزه بزرگ نیازمند است. ایران می‌تواند روی کاغذ به عنوان یکی از ۲ تیم برترِ سوم به یک چهارم نهایی راه پیدا کند اگر در دیدار بین ۲ تیم استرالیا و تایلند در گروه دوم، استرالیا با ۱۲ گل به برتری برسد تا تایلند که احتمالا در رده سوم گروه قرار می‌گیرد با تفاضل گل منفی ۱۳ پایین‌تر از ایران قرار بگیرد.


در واقعیت رخ دادن این اتفاق بسیار بعید است چرا که استرالیا صعود و سرگروهی‌اش قطعی شده و با تمام قوا به مصاف تایلند نخواهد رفت و خود تایلندی‌ها نیز از لحاظ کیفی تیمی نیستند که با این فاصله شکست بخورند.


این اولین حضور شاگردان مریم ایراندوست در مسابقات جام ملت‌های آسیا بود که طبیعتا با تجربه‌های فراوانی همراه شد. تیم ما در ابتدای راه قرار دارد و باید خودش را برای مسابقات آتی بیش از پیش تقویت کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *