دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ارتقای تربیت در نیروهای مسلح نیازمند بازشناسی است



نماینده ولی فقیه در سپاه :


اسکتبار مرگ تدریجی خود را با انقلاب اسلامی قطعی دانسته است


کرمان – ایرنا- نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: استکبار زبان به اعتراف…


  • توانمندی همه جانبه در برابر دشمن داریم

    قم – ایرنا – نماینده ولی‌فقیه در سپاه بر لزوم بازشناسی نظام‌های موجود در نیروهای مسلح به‌منظور ارتقای تربیت در این نیروها تاکید کرد و گفت: ما برای اینکه بتوانیم نظام‌های تربیتی را نهادینه کنیم باید نسبت به سه گروه روحانیون، فرماندهان و اساتید به‌عنوان عناصر اصلی متمرکز شویم.


    به گزارش روز یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سپاه قم، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی روز یکشنبه در همایش ملی تربیت در نیروهای مسلح که در دانشکده شهید محلاتی در قم برگزار شد، برجسته‌ترین مؤلفه برتری نیروهای مسلح انقلاب اسلامی بر نیروهای مسلح تمام عالم را تربیت دینی دانست و بیان داشت: امروز خوشحال هستیم که رهبر معظم انقلاب اسلامی سکان‌داری نیروهای مسلح را به شخصیتی علمی سپردند که نگاه علمی این شخصیت را در فرماندهی مجموعه‌های مختلف می‌بینیم.


    وی با بیان اینکه در بحث چیستی تربیت، شکوفا کردن حیات انسانی انسان از دل حیات مصنوعی را یاد گرفته‌ایم، عنوان کرد: قرآن کریم تاکید دارد که اگر انسان در حیات انسانی نباشد در حیات نباتی در جا می‌زند و قیمت او از حیوان نیز پست‌تر می‌شود.


    نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه رفع موانع تربیت باید در نیروهای مسلح بیشتر مورد توجه قرار گیرد، مطرح کرد: بازخوانی نظام‌های نیروهای مسلح و جاری شدن تربیت در سازمان راهکاری مؤثر است که باید در اولویت قرار گیرد.


    وی خاطرنشان کرد: برخی از نظام‌ها حرکت تربیتی را کُند می‌کند و ما برای اینکه بتوانیم نظام‌های تربیتی را نهادینه کنیم باید نسبت به سه گروه روحانیون، فرماندهان و اساتید به‌عنوان عناصر اصلی متمرکز شویم.


    حاجی صادقی در پایان گفت: امیدواریم این نشست‌ها مقدمه یک حرکت جهادی در سطح نیروهای مسلح باشد و ما بتوانیم مطالبه اصلی رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه نیروهای مسلح سرشار و سرریز کننده تربیت به بدنه جامعه باشند را محقق کنیم.



    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *