دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اطمینان خاطر از خرید خودروی صفر کیلومتر در ماشینچی

کارشناسی خودرو برای خرید خودروی کارکرده امری است که اخیراً میان خریداران جا افتاده است. با توجه به هزینه بالای تعمیرات و اختلاف قیمت خودرویی با مشکلات بدنه و خودروی سالم، کارشناسی هنگام خرید خودرو کاملاً منطقی به نظر می‌رسد. اما با هم به دلایلی می‌پردازیم که چرا می‌بایست قبل از خرید خودروی صفر کیلومتر هم به کارشناسی مراجعه کرد.


مجموعه ماشینچی که خدماتی برای کارشناسی و خرید و فروش خودروی صفر در نظر گرفته که این مجموعه را به انتخاب ایده‌آل برای این کار بدل می‌کند.




برای بسیاری از ما خودروی صفر کیلومتر قرین با مفهوم خودروی بی‌نقص شکل شکل گرفته است. به این معنا که انتظار داریم خودروی صفر کیلومتر هیچ ایراد فنی و بدنه‌ای نداشته باشد و همگی خودروهای صفر کیلومتر در شرایط یکسانی باشند. اخیراً با پیشرفت دستگاه‌های کارشناسی رنگ و فنی شاهد این بودیم که حتی برخی از خودروهای صفر کیلومتری که بعد از خریداری به کارشناسی مراجعه می‌کنند دارای مشکلاتی عموما از جنس مشکلات بدنه هستند. به طور مثال رنگ‌شدگی بخشی از بدنه خودروی صفر کیلومتر و در نتیجه تفاوت قطر رنگ در آن ناحیه با دیگر نقاط بدنه حاکی ازبروز نقص در کارخانه و به دنبال آن رفع نقص توسط آن‌ها بوده است. در این شرایط افت قیمت شامل حال خودرو خواهد شد، ولی نه به آن صورت که خودرویی پس از تحویل به مشتری دچار نقص شود، اما به هر صورت این مبلغ درصدی از قیمت خودرو را کاهش می‌دهد و شما در صورت خرید بدون کارشناسی متحمل ضرر خواهید شد. در این مرکز شما می‌توانید درخواست حمل خودرو با جرثقیل را انجام دهید و بدون نگرانی به ماشینچی مراجعه کنید.



اطمینان خاطر از خرید خودروی صفر کیلومتر در ماشینچی



در بخش دیگری با قرار دادن خودرو روی دستگاه‌های مشابه در معاینه فنی، سلامت سیستم تعلیق مورد بازبینی قرار خواهد گرفت و سپس زیر خودرو برای تشخیص اصالت اتاق، وجود مشکلات شاسی، بازبینی سیستم انتقال نیرو و چک کردن وجود روغن‌ریزی بررسی می‌شود. در ادامه با بررسی سلامت آپشن‌های خودرو و سیستم برقی و لاستیک‌ها کارشناسی بدنه خودرو به پایان می‌رسد.




اگر شما علاوه بر کارشناسی، سرویس معامله امن خودرو ماشینچی را انتخاب کنید، تمامی مراحل خرید و فروش در یک محل انجام شده و نیازی به پرداخت هزینه اضافی و ریسک‌های ناشی از جابجایی خودروی صفر کیلومتر نخواهید داشت. در این سرویس به منظور جلوگیری از اتلاف وقت طرفین، فرایندهای انجام معاملات کاملاً استانداردسازی شده و بدون کوچکترین اتلاف وقتی پیش می‌رود. کلیه عوارض شهرداری خودرو و خلافی خودرو تا زمان معامله در محل استعلام شده و پرداخت می‌شود.


در این سرویس معامله در یک بستر سالم و شفاف صورت می‌پذیرد، انجام یک کارشناسی معتبر، پیش از هر چیز موجب راحتی خیال طرفین از انجام یک معامله سالم و بدون ریسک خواهد بود و در ادامه کلیه فرایند خرید و فروش در مقابل طرفین معامله انجام شده و تمام جزئیات به اطلاع طرفین خواهد رسید. در نهایت برای تسهیل وسرعت بخشیدن به امر نقل و انتقال، دفترخانه اسناد رسمی در محل حاضر می‌شود و طرفین به جابه‌جایی برای تنظیم قولنامه و مراحل ثبت سند قطعی احتیاج نخواهند داشت. و در نهایت به منظور سرعت و سهولت انجام کار، کلیه مراحل شماره‌گذاری و دریافت برگ سبز خودرو بدون نیاز به خروج خودرو از ماشینچی انجام می‌شود.



اطمینان خاطر از خرید خودروی صفر کیلومتر در ماشینچی




اطمینان خاطر از خرید خودروی صفر کیلومتر در ماشینچی


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *