دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

امامان جمعه سراسر کشور ترس و وحشت صهیونیست ها را فراگرفته است

استان ها – ایرنا – سال ها قدس شریف مورد هجمه رژیم صهیونیستی بود و این امام (ره) بود که با نامگذاری روز قدس ملت فلسطین را از انزوا بیرون کشید و  امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان امامان جمعه سراسر کشور اعلام کردند: ترس و وحشت، صهیونیست ها را فراگرفته است .


به گزارش ایرنا، امامان جمعه در خطبه های آخرین جمعه ماه مبارک رمضان ، ضمن قدردانی از ملت شریف ایران برای شرکت در راهپیمایی و گرامیداشت روز جهانی قدس ، اظهار امیدواری کردند که مسلمانان با اتحاد و یکپارچگی طومار رژیم صهیونیستی را برای همیشه از بین ببرند.


آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین گفت:امروز وضعیت رژیم غاصب اسراییل همانند گذشته نیست و بال شرک و نفاق صهیونیستها شکسته شده و قادر به پرواز نیستند که نشان از پیروزی جبهه اسلامی در مقابل کفر و استکبار است.


حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام ، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نیز در خطبه های نماز جمعه این هفته تاکید کرد:نابودی رژیم اشغالگر قدس فرارسیده و ترس و وحشت، صهیونیست‌ها را فراگرفته است و راهپیمایی روز قدس در ۹۰ کشور جهان علیه رژیم کودک‌کُش اسرائیل انجام شد و امروز صهیونیست‌ها راهی جز ترک سرزمین‌های مقدس را ندارند.


آیت الله سید یوسف طباطبائی‌نژاد، امام جمعه اصفهان گفت: قرآن کریم به طوایف مختلف احترام می‌گذارد ولی دشمن‌ترین دشمنان مومنان  یهودیان صهیونیست هستند و قطعا این رژیم شکست خواهد خورد.


امامان جمعه سراسر کشور: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است



حجت‌الاسلام مهدی رحیم‌آبادی، امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این شهر چنین اظهار داشت: امروز خنجر از حنجره جریان یهود و صهیونیسم رد شده و به اعماق جانشان رسیده است؛ نزدیکی اضمحلال آنان به گوش می‌رسد و قطعا این نابودی که مقام معظم رهبری فرمودند از چند سال پیش شروع شده و به ۲۵ سال نمی‌رسد و میدان مبارزه این را نشان می‌دهد که قطع صبوری ما این حرکت را نزدیک‌تر خواهد کرد.


آیت الله علم الهدی: قدس مبنای سیاست خارجی کشورمان است


آیت الله سید احمد علم‌الهدی ، امام جمعه مشهد، آزادی قدس و فلسطین را موضوع اصلی جهان اسام بیان کرد و آن را محور نظام و مبنای سیاست خارجی کشورمان در عرصه بین‌المللی است.


وی گفت: ما مسلمان و شیعه اهل بیت (ع) و وابسته به پیامبر (ص) هستیم و بر همین اساس با هر مسلمانی در جای دیگر نسبت داریم، اما با کافر حتی در جامعه خود نسبتی نداریم.


آیت الله علم الهدی ادامه داد: به نسبت‌های خونی و مرزی کار نداریم بلکه نسبت اجتماعی و دینی مهم است. به همین دلیل آنچه امروز ما را با همه دنیا متصل می‌کند، نسبت دینی و اجتماعی و نه مرزی و جغرافیایی است.


امامان جمعه سراسر کشور: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است



امام‌جمعه یزد: فاتحه استکبار جهانی خوانده است


آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز اظهارداشت: با ایستادگی ملت‌ها و مردم فلسطین فاتحه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا خوانده است. امیدواریم ایستادگی و مقاومت پایدار بماند و به رغم خسارت ها و شهادت ها به مقاومت خود ادامه دهند.


و اما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری هم به کشورهایی که دنبال عادی سازی روابط با رژیم اشغالگر قدس هستند این تذکر را داد که هر کس با رژیم صهیونیستی همراه شود، توام با این رژیم سقوط خواهد کرد.


امام جمعه اراک: جهان اسلام با وجود رژیم صهیونیستی روی آرامش نمی بیند


و اما آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی ، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک این نکته را یاد آور شد که جهان اسلام با وجود رژیم صهیونیستی این غده سرطانی روی آرامش نمی‌بینید و باید از صحنه روزگار محو شود.


وی اظهارداشت: کدام دین اجازه کودک کشی، اشغال سرزمین و ظلم به مظلوم را می‌دهد که این رژیم سفاک با اشغال سرزمین‌های مسلمانان هر روز جنایت می‌کند.


ماموستا فایق رستمی، امام جمعه سنندج نیز در آخرین جمعه ماه مبارک و در خطبه های نماز جمعه این هفته سنندج حضور باشکوه مردم را در راهپیمایی روز قدس، بیانگر وحدت بین ملت ایران برای دفاع از مظلومان فلسطین دانست و افزود: امیدواریم بزودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف باشیم که البته با وحدت بین جامعه اسلامی محقق خواهد شد.


امام جمعه اهل سنت سنندج



امام جمعه اردبیل: روز قدس کابوس صهیونیست ها


به گزارش ایرنا ، امامان جمعه اردبیل ، اهواز و خرم آباد نیز در روز قدس به تبیین علت اصلی ذلت مسلمانان و نسل کشی در فلسطین اشاره کردند .


آیت الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، روز قدس را کابوسی برای صهیونیست‌ها دانست و گفت: روز قدس با ابتکار امام خمینی(ره) مساله فلسطین را از میز مذاکره‌های خائنانه به داخل امت اسلامی آورده است.


حجت الاسلام والمسلمین سید محمد نبی موسوی فرد، امام جمعه اهواز نیز روز قدس را مانع اصلی فراموشی فلسطین بیان کرد .


حجت الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌اّباد هم با بیان اینکه امروز موازنه قوا تغییر یافته است، اظهارداشت: ۲ عامل مهم در آینده فلسطین روشن شده است که با استمرارش طومار رژیم اشغالگر قدس را از بین خواهد برد. تقویت روحیه ایثار، جهاد، شهادت و حمایت جهانی دولت ها و ملت های مسلمان از مجاهدان فلسطینی باعث پیروزی جبهه مقاومت خواهد شد.


حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: پیروزی‌ نهایی از آن ملت فلسطین است، زیرا این ملت پرچم پیروزی را محکم برافراشته‌ و در آینده نزدیک آن را در تمام این خاک نصب می‌کند.


وی گفت: امروز شاهد نهضت قدرتمندی علیه رژیم اشغالی در فلسطین و منطقه هستیم و این در حالی است  که نسل پنجم فلسطینیان مبارزه بر ضد رژیم جعلی اسرائیل را قدرتمندانه ادامه می‌دهند.


امام جمعه یاسوج: قدرت اسلام هر سال در روز جهانی قدس به دنیا نشان داده می شود


آیت الله سید نصیر حسینی، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز با تبریک روز جهانی قدس، گفت: قدرت و شکوه دین مبین اسلام همه ساله در روز جهانی قدس به دنیا نشان داده شده و به اثبات می رسد. روز جهانی قدس نقش بسزایی در اتحاد، انسجام و همبستگی امت اسلامی دارد. 


امامان جمعه سراسر کشور: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است


همچنین حجت الاسلام و المسلمین مرتضی مطیعی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان گفت: مقاومت، استقامت و مبارزه تنها را نجات مردم فلسطین از اشغال صهیونیست‌ها است.


و اما آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی ، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، در خطبه های این هفته نماز جمعه همدان ، حمایت نظام اسلامی از مردم مظلوم فلسطین، قدس شریف و تقویت جبهه مقاومت را وظیفه شرعی و در راستای تحقق منافع ملی کشور دانست.


حجت‌الاسلام و المسلمین محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز با تقدیر از آحاد مردم روزه دار آذربایجان شرقی و به خصوص تبریز به خاطر حضور و شرکت گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس، این حضور را دارای پیام های روشن برای استکبار جهانی و رژیم جعلی اسرائیل دانست و یادآور شد: این راهیپمایی بار دیگر نشان داد که مساله فلسطین برای مسلمانان و آزادی خواهان جهان هرگز فراموش نمی شود.


آیت الله لطف الله دژکام،نماینده ولی فقیه در استان فارس با تاکید بر اینکه وظیفه انسانی و اسلامی همه ملت‌ها این است که دائما به فکر فلسطینی‌ها باشند، گفت: امروز آنها قدرتمند شده‌اند و انتقام خود را از رژیم صهیونیستی خواهند گرفت.


امامان جمعه سراسر کشور: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است


 آیت الله «مصطفی علما، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر کرمانشاه  چنین گفت:  باید بر سر ظالم فریاد زد و امروز ما مسلمانان همه باید بر سر رژیم غاصب صهیونیستی فریاد بلند بزنیم زیرا کودکان، جوانان و خانه های مسلمانان را با زورگویی می کشد و خراب می کند


امام جمعه ساری: ملت فلسطین امروز قوی تر از گذشته شده اند


حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لایینی،  نماینده ولی فقیه در مازندران و امام جمعه ساری با بیان اینکه در سایه مقاومت و مبارزه مسلحانه، ملت مظلوم فلسطین امروز قوی‌تر از گذشته و رژیم منحوس و اشغالگر قدس نیز به مراتب ضعیف‌تر از گذشته است، اظهار داشت: بیشتر مردم فلطسین مبارزه مسلحانه با اسراییل را راهکار آزادی قدس شریف و آزادی مردم این سرزمین می دانند و اکنون این راهکار نیز خوب جواب داده است.


و اما حسن ختام این جمع بندی اظهارات آیت الله «سید محمدمهدی حسینی همدانی» نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج  است که گفت: ابتکار امام خمینی (ره) در نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان به عنوان روز قدس به صهیونیست ها ثابت کرد که در دنیا هیچ مظلومی تنها نخواهد ماند و موضوع فلسطین فراموش شدنی نیست.


امامان جمعه سراسر کشور: ترس و وحشت صهیونیست‌ها را فراگرفته است




آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *