دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تساوی استقلال و فولاد در نیمه نخست

تهران- ایرنا- نیمه نخست دیدار حساس تیم‌های فولادخوزستان و استقلال با تساوی بدون گل به پایان رسید.


 به گزارش ایرنا، تیم فوتبال استقلال صدرنشین لیگ برتر از هفته بیست و هفتم این مسابقات به میهمانی فولادخوزستان رفته است.


قضاوت این دیدار را «محمدحسین زاهدی‌فر» با کمک‌های «حسین مرادی» و «علی احمدی» برعهده دارد.


جواد نکونام و فرهاد مجیدی همبازیان سابق، امروز در ورزشگاه فولاد ‌آره‌نا روبه‌روی یکدیگر قرار گرفته‌اند. آنها از روی نیمکت تلاش خواهند کرد تا تیم‌هایشان را به سمت پیروزی رهنمون سازند.


استقلال در شرایطی پا به این مسابقه گذاشته است که هفته گذشته شهر خودرو را از پیش رو برداشت و می‌خواهد با کسب یک نتیجه ایده‌آل در بیرون از خانه جام را بیشتر از قبل برای خود حس کند.


فولاد خوزستان تیمی است که با جواد نکونام پیشرفت چشمگیری داشته و در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان تیم اول صعود کرد. آنها می‌خواهند اولین شکست استقلال را ثبت کنند تا نشان دهند تیمی ویژه هستند که با شایستگی رقیبان ریز و درشت آسیایی را از پیش رو برداشتند.


دقیقه ۲، حرکت خوب امیرحسین حسین‌زاده از جناح چپ با ارسال زمینی وی همراه شد اما توپ قبل از این که در بهترین شرایط به یامگا برسد توسط سلمانی دفع شد تا این فرصت مناسب از دست برود.


دقیقه ۳، ارسال کرنر مهدی‌پور به بازیکنان فولاد خوزستان برخورد کرد و توپ به شکل بسیار خطرناکی از کنار تیرک افقی دروزاه شهاب گردان به خارج رفت.


دقیقه ۸، حرکت ابوالفضل جلالی از سمت چپ با شوت این بازیکن همراه شد و توپ پس از برخورد به مدافعین فولاد راهی کرنر شد.


دقیقه ۲۷، ارسال مهدی شیری از جناج راست با ضربه سر لوسیانو پریرا همراه شد اما ضربه سر این بازیکن به‌راحتی توسط سیدحسین حسینی مهار شد.


دقیقه ۳۷، فولاد روی یک حرکت تیمی صاحب موقعیت شد که توپ توسط مدافعان استقلال برگشت و به مهدی شیری رسید اما ضربه کم دقت و کم اثر این بازیکن به بیرون رفت.


دقیقه۴۲، شوت ابوالفضل جلالی از پشت محوطه جریمه فولاد خوزستان به شکلی خطرناک از بالای دروازه گردان به خارج رفت.


در نیمه نخست زبیر نیک‌نفس از تیم فوتبال استقلال کارت زرد گرفت.


ترکیب فولاد خوزستان:


شهاب گردان، عارف آغاسی، موسی کولیبالی، مهدی شیری، وحید حیدریه، آرش رضاوند(محمد آبشک)، حمید بوحمدان، ساسان انصاری، آیاندا پاتوسی، محمدرضا عباسی، لوسیانو پریرا


ترکیب استقلال:


سید حسین حسینی، محمد دانشگر، رافائل سیلوا، عارف غلامی، زبیر نیک نفس، مهدی مهدی‌پور، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و آرمان رمضانی.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *