دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حبیب اسماعیلی معتقد به توصیه تماشای فیلم یا خواندن کتاب خاصی

تهران- ایرنا- بازیگر فیلم سینمایی «راننده تاکسی» گفت: معمولا کتاب و فیلمی را معرفی نمی‌کنم چراکه اعتقادم به عنوان یک کنشگر سینمایی این است که سلایق بسیار متفاوت هستند و چیزی که کسی دوست دارد را دیگری ممکن است اصلا دوست نداشته باشد.


حبیب اسماعیلی در گفت وگو با خبرنگار سینمایی ایرنا گفت: نوروز از روزهای بزرگ ایرانیان و بهانه‌ای برای جشن و پایکوبی است. 


وی ادامه داد: اگرچه دو سال گذشته کرونا و مباحث اقتصادی روزهای نوروز و شادی مردم را کمرنگ کرده اما این ایام همواره از کودکی برای ما خاطره‌ای خوش بوده است.


بازیگر فیلم سینمایی سال‌های خاکستر (مهدی صباغ‌زاده ۱۳۶۷) یادآور شد: البته در دوسال گذشته حتی به رغم کرونا هم مردم جشن خودشان را گرفته اند و شور و نشاط داشته اند؛ همچنان که همواره در این ایام خرید و عید خود را برگزار می کنند و سفره هفت سین می چینند.


وی با اشاره به حال و هوای خود از فصل بهار و نوروز گفت: در کودکی ما عید همواره نماد دیدوبازدید بود، همچنان که تکلیف مدرسه بود؛ عید که می شد جشن بود و دیدن اقوام و عیدی دادن و عیدی گرفتن و مجموعه اینها حس و حال خوب و خوشایندی بود. 


تهیه‌کننده فیلم سینمایی غزل (محمدرضا زهتابی ۱۳۸۰) تصریح کرد: من عیدها را در تهران هستم و سال تحویل را اصولا در خانه ام جشن می گیرم. 


وی ادامه داد: عیدها تهران بسیار خوب و خلوت است و فرصتی برای دیدن اقوام و دوستان و بزرگترهاست؛ به خصوص این که در دو سال گذشته امکان دیدارشان فراهم نبوده است. 


اسماعیلی تاکید کرد: این خلوتی تهران فرصت دیدار را فراهم می سازد؛ ضمن این که زمانیست برای آرامش و استراحت. 


بازیگر فیلم سینمایی راننده تاکسی (مهدی صباغ‌زاده ۱۳۸۵) اظهار داشت: البته سال هایی هم بوده که با دوستان یا اقوام قراری گذاشته ایم و سفری رفته ایم اما اگر بخواهیم میانگین بگیریم عمده نوروزها را در خانه بوده ام. 


این پخش کننده فیلم‌های سینمایی در پاسخ به این پرسش که چه فیلم یا کتابی را در این سال‌ها بیش از دیگر آثار دوست داشته است، بیان کرد: معمولا نه کتاب و نه فیلمی را معرفی نمی کنم چراکه اعتقادم به عنوان یک کنشگر سینمایی این است که سلایق بسیار متفاوت هستند و چیزی که کسی دوست دارد را دیگری ممکن است اصلا دوست نداشته باشد و به همین شکل کتابی را که کسی دوست دارد دیگری ممکن است دوست نداشته باشد. 


تهیه‌کننده فیلم سینمایی خرگیوش (مانی باغبانی ۱۳۹۵) با اشاره به فعالیت‌های خود در ایام فراغت عنوان کرد: ورزش کردن و بحث سلامتی اولین گزینه است؛ پس از آن مطالعه و دیدن فیلم به نظرم بهترین گزینه در روزهای تعطیلی عید و نوروز است. 


وی ادامه داد: آرزویم برای همه مردم در این سال جدید این است که شرایط زندگیشان بهتر شود و دیگر دغدغه های بسیار نداشته باشند. 


اسماعیلی اظهار داشت: مردم ما انسان های بسیار نازنینی هستند که با همه سختی ها و کاستی ها ساخته اند و حق آنان نیست که شرایط سختی داشته باشند. 


وی افزود: برای همه مردم در سال ۱۴۰۱ آرزوی سلامتی دارم؛ امیدوارم کرونا همانطور که این روزها کم اثرتر شده برای همیشه رخت بربندد و مردم سلامتی کامل را جشن بگیرند و امنیت شغلی داشته باشند و کمتر در سختی باشند. 



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *