دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

حمایت از فوتبال نقش مهمی در رونق گردشگری و اقتصادی دارد

ایسنا/همدان مدیرعامل باشگاه فوتبال آریان ملایر با بیان اینکه به طور قطع ورزش فوتبال می‌تواند نقش موثری در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه‌ای ایفا کند، گفت: برای راه‌اندازی این تیم از ۳۰۰ بازیکن تست گرفتیم.


علی معتقد بعد از ظهر چهارشنبه، ۶ آبان ماه در جمع خبرنگاران ملایر، خاطرنشان کرد: زمان تست گیری از بازیکنان چیزی حدود ۲۰۰ خانواده نیز همراه ورزشکاران به ملایر سفر کردند و به طور متوسط دو روز در این شهر اقامت داشتند که خود سبب رونق اقتصادی و جذب گردشگر شد.


وی با تاکید بر اینکه ما تمایل داریم در ملایر بمانیم و برای بلند مدت برنامه‌ریزی کرده‌ایم، گفت: قصد داریم یک اتفاق خوب و ماندگار را در حوزه ورزش فوتبال ملایر رقم بزنیم.


معتقد خاطرنشان کرد: تیم لیگ دومی به معنی حضور در بالاترین رده استانی است و حتی ما در رده تیم امید در لیگ یک کشور هم حضور داریم و این خود اتفاق ارزشمندی به شمار می‌رود که نوید دهنده آینده خوبی برای فوتبال ملایر است.


مدیرعامل باشگاه آریان ملایر با بیان اینکه پنج بازیکن اصلی این تیم، از ورزشکاران و فوتبالیست‌های ملایری هستند، افزود: ما روی جوانان و نوجوانان سرمایه‌گذاری می‌کنیم و امیدواریم تا سال آینده، ۱۰ بازیکن پایه را از ملایر به تیم بزرگسالان معرفی کنیم.


معتقد بیان کرد:  ۲۶ بازی برای تیم آریان ملایر تدارک دیده شده است که دو تای آن را پشت سر گذاشتیم و ۲۴ بازی در لیگ دوم در پیش رو داریم و بازی بعدی ما در شهر یزد است.


وی یادآور شد: تیم آریان ملایر به ۱۳ شهر مختلف کشور سفر می‌کند و بازی دارد، ملایری‌ها بدانند که این تیم متعلق به خودشان است و در حال حاضر ۲۴ بازیکن در این با این تیم قرارداد بسته‌اند که از این میان ۱۲ بازیکن کاملاً حرفه‌ای و با مبالغ بالا هستند.


مدیرعامل باشگاه آریان ملایر اظهارکرد: در حال حاضر این تیم در وضعیت خوبی به سر می‌برد، افشاری به عنوان سرمربی تیم دارای ۲۰ سال سابقه مربیگری است، باقر جنتی به عنوان مربی لول یک آسیا را داراست و ۲۳ سال سابقه مربیگری در تیم‌های پایه استان را در کارنامه خود دارد، مهدی امینی یکی از مربیان با سابقه ما به شمار می‌رود، همچنین محمد بیات به عنوان مربی بدنسازی با ما همکاری می‌کند و همه مربیان ما دارای لول A آسیا هستند.


معتقد با تاکید بر اینکه تحقق کار بزرگ، نیازمند افراد بزرگ است، تصریح کرد: در حال حاضر ما از شهر همدان یک پله بالاتر هستیم زیرا زیرساخت‌های لازم برای فوتبال در ملایر فراهم است.


مدیرعامل باشگاه آریان ملایر با بیان اینکه من قبلاً در همدان  تیم داری می‌کردم، افزود: به دلیل نگاه دوگانه‌ای که مسئولین همدان نسبت به تیم پاس همدان که یک تیم دولتی بود و تیم خصوصی آریان داشتند، دیگر تمایلی به حضور در همدان نداشتم و به ملایر آمدم.


معتقد با بیان اینکه مسئولین همدانی از تیم پاس همدان که یک تیم دولتی بود، حمایت می‌کردند اما حمایت خاصی از تیم آریان انجام نشد، ادامه داد: همین باعث شد که ما راهی ملایر بشویم و در گام اول بعد از صحبت با مسئولین شهرستان، حدود یک میلیارد تومان در بحث تامین زیرساخت‌های ورزش فوتبال ملایر و تجهیز ورزشگاه روحیان توسط مسئولین مساعدت صورت گرفت.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *