دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

صالحی وزیران و مسئولان نهادها در پررنگ تر سازی ارتباط دو سویه

لیلا اسماعیل نژاد







برچسب‌ها







تهران – ایرنا – رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با تأکید بر عجین شدن ظرفیت مردمی با نهادهای دولتی با هدف خدمت، تأکید کرد: وزیران و مدیران اصلی نظام باید در پررنگ‌تر کردن ارتباط دو سویه دولت و مردم پیش قدم شده و وزارتخانه‌ها و نهادهای متبوع را به انجام این کار مکلف کنند.


حجت‌الاسلام احمد صالحی روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت ایرنا درباره نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱، گفت: دغدغه چند ماه قبل مقام معظم رهبری این بود که دولت مردمی باید از ظرفیت‌های مردمی استفاده کند و راه‌ها و ظرفیت‌هایی که می‌تواند دولت مردمی را به واقعیت نزدیک کند، شناسایی و همه مردم را برای کمک به دولت معرفی کنند.


وی ادامه داد: اگر این اتفاق مبارک در دولت سیزدهم روی دهد ضریب تأثیرگذاری دولت مردمی را در مسیر خدمت به مردم چند برابر می کند و غیر از توان دولت یک ظرفیت بی‌انتها و غیرقابل شمارش را به ظرفیت دولت اضافه خواهد کرد که براین اساس ریاست جمهوری تأکید کرد همه دلدادگان نظام و دغدغه‌مندان مردم در صحنه خدمت به مردم با ظرفیت دولت همراه شوند.


رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری اظهار داشت: با همراه شدن ظرفیت دولت با مردم و دغدغه‌مندان نظام، معجون مبارکی به نام خدمت دولت و مردم برای مردم ایجاد می‌شود.


صالحی با قدردانی از برگزار کنندگان رویداد هم‌افزایی مدیریت ایران ۱۴۰۱ گفت: این نمایشگاه و فرایند ایجاد شده و افرادی که آمدند به دغدغه رهبری نزدیک است چون مردم هم پای کار آمدند.


وی اضافه کرد: مجموعه‌های مردمی دغدغه‌مند آسیب‌های اجتماعی و اشتغال جامعه، مطالعات و پژوهش‌های مختلفی برای آسیب‌های اجتماعی داشتند که برای رسیدن به مقصد دولت پای کار آمدند و از مسئولان نظام هم می‌خواهم با حضور در این نمایشگاه این حلقه‌های واسط را شناسایی و از ظرفیت‌ آنها در مجموعه‌های تخصصی خود بهره ببرند.


رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهور با تأکید بر کامل شدن حلقه مردمی و به منصه ظهور رساندن دغدغه رهبری و سیاست‌های دولت سیزدهم، تصریح کرد: مدیران اصلی نظام وزیران خود باید پیش قدم شوند و به همه ظرفیت‌ها و مدیریت‌های مختلف وزرات خانه‌ها و نهادهای متبوع تکلیف کنند تا ارتباط دو سویه دولت و مردم را پررنگ سازند و در حوزه اقدام و اجرا تاثیر گذار باشند.


نخستین نمایشگاه و رویداد هم‌افزایی برای مدیریت ایران در ۱۴۰۱ روز یکشنبه دو مرداد ماه در مصلای تهران گشایش یافت تا نمود عینی تحقق شعار دولت در مردمی سازی و کمک برای رفع دغدغه‌های رهبر انقلاب باشد.


این نمایشگاه در حقیقت حلقه وصلی میان مدیران کشور و شرکت‌ها، موسسات و گروه‌هایی خواهد بود که دارای الگو، ایده و محصولی برای حل چالش‌های اساسی ایران هستند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *