دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

معرفی قفل حیاطی میلاک و قفل حیاطی طرح کالی حامی

معرفی قفل حیاطی میلاک و قفل حیاطی طرح کالی حامی

امروزه یکی از دغدغه‌های افراد، حفظ امنیت و ایمنی محل سکونت‌شان است. حفظ ایمنی، از دیرباز تا به امروز مورد توجه بشر بوده و هست. قفل درب اولین و مهم‌ترین دژ دفاعی شما جهت حفظ و امنیت ساختمان است. اما چه قفلی ایمنی بیشتری خواهد داشت؟ چه قفلی مناسب درب ورودی ساختمان شما است؟ این سوالات قطعاً هرروزه ذهن شما را به خود درگیر می‌کند.

براساس برخی آمارهای به دست آمده، بیشترین سرقت‌های صورت گرفته در این چند سال اخیر مربوط به منازلی بوده که از قفل‌های غیراستاندارد استفاده می‌کردند. پس نقش قفل‌ها در بالابردن امنیت منزل بسیار مهم است. بهترین روش برای جلوگیری از ورود یک دزد به منزل استفاده از یک قفل حیاطی استاندارد است.

خوب شاید سوال اساسی برای شما اینجا باشد که چه برندی و چه قفلی را انتخاب کنیم؟ امروزه با توجه به تنوع زیاد قفل‌های حیاطی خرید یک قفل مطمئن، ایمن و استاندارد با قیمت مناسب بسیار دشوار است. اما نگران نباشید با ما در ادامه این مقاله همراه باشید.

قفل حیاطی چیست؟

خوب همان‌گونه که می‌دانید قفل حیاطی یک مغزی بسیار ساده دارد که به بسته نگه‌داشتن و قفل کردن درب ورودی خانه کمک می‌کند.

قفل‌ها دارای انواع زبانه‌های مختلف هستند برخی از آن‌ها دو زبانه و برخی دیگر چند زبانه‌اند که همه‌ی این زبانه‌ها مسئولیت باز و بسته کردن درب را برعهده دارند.

با توجه به اینکه در بالا هم ذکر کردیم، قفل درب ورودی جهت ایجاد امنیت، بسیار حائز اهمیت است به همین دلیل بهتر است از قفلی با تکنولوژی مناسب و استحکام بالا استفاده کنید تا سارقین به راحتی قادر به بازکردن آن نباشند.

قفل حیاطی میلاک طرح ایزو

یکی از موفق‌ترین شرکت‌های ایرانی در این حوزه قفل میلاک است. قفل حیاطی میلاک با بهره‌گیری از مهندسین کاربلد ، به یکی از تولیدکنندگان بزرگ قفل حیاط در ایران تبدیل شده است. این برند به حدی است که قابلیت رقابت با نمونه‌های خارجی را دارد.

یکی از محصولاتی که این شرکت برروی تولید آن متمرکز است، قفل درب حیاطی طرح ایزو است. جنس زبانه قفل‌های حیاطی میلاک تماماً از برنج بوده و در اثر استفاده طولانی مدت فرسوده نخواهند شد. نوع کلید، مغزی و توپی این نوع از قفل‌ها از نوع کلید ویژه و کامپیوتری می‌باشد که ایمنی فوق‌العاده را برخورد است.

سایر ویژگی های قفل حیاطی میلاک طرح ایزو :

  • نوع بدنه :طرح ایزو
  • نوع کلید : کامپیوتری
  • جنس بدنه : فولاد
  • ضامن : برنجی
  • گارانتی : 5 سال میلاک
  • سایر مشخصات : دارای رنگ الکترواستاتیک با مقاومت بالا

معرفی قفل درب حیاطی حامی (HAMI LOCK)

قفل حامی نیز یکی از قفل های ایرانی از لحاظ کیفیت و قیمت می باشد . یکی از پرطرفدارترین محصولات قفل حامی ، ” قفل حیاطی طرح کالی حامی ” می باشد . قفل حامی یکی از تولیدکنندگان ایرانی است که ایمن‌ترین، باکیفیت‌ترین و مقرون‌به‌صرفه‌ترین قفل‌ حیاطی را در ایران تولید می‌کند.

تمامی قفل‌های حیاطی حامی، قابلیت نصب آسان را دارند و برروی هر مدل دربی قابلیت نصب دارند. زبانه قفل درب حیاطی حامی تماماً از برنج ساخته شده و مقامت بسیار بالایی دارد.

سایر ویژگی های قفل حیاطی طرح کالی حامی :

  • نوع قفل : درب حیاطی
  • جنس بدنه : تماما از فولاد آلیاژی مقاوم
  • نوع کلید : کامپیوتری
  • جنس ضامن : برنجی
  • تعداد کلید : 5 عدد
  • گارانتی : 5 ساله

گروه قفل میلاک با بیش از چند دهه تجربه و با نام های تجاری ثبت شده میلاک و حامی در زمینه تولید انواع قفل و دستگیره درب و قفل های حیاطی با طرح های مختلف از آغاز تا به امروز با نگاه به شعار اصلی خود یعنی ” میلاک ، معیاری برای انتخاب ” از کار و سرمایه ایرانی حمایت کرده و به طور مستقیم و غیرمستقیم بیش از هزار موقعیت شغلی ایجاد نموده است . هدف گروه میلاک ، رقابت با محصولات مختلف ایرانی و خارجی با کیفیت جهانی می باشد .

شما عزیزان برای سفارش عمده محصولات خود می توانید به سایت milock.ir و یا شماره تلفن های شرکت 0219669 و 09127600029 تماس بگیرید .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *