دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نماینده مردم کرمان در مجلس خواستار تامین اعتبار فوری برای جبران


P>به گزارش روز پنجشنبه ایرنا به نقل از دفتر ارتباط مردمی این نماینده، محمدرضا پورابراهیمی تاکید کرد: دستور ویژه به دستگاه های امدادرسان و اجرایی کشور برای ارائه خدمات اولیه مورد نیاز مردم سیل‌زده کرمان الزام دارد.


در این نامه با اشاره به بارش بیش از ۲۰۰ میلیمتر در برخی نقاط استان کرمان آمده است: تاکنون حدود ۲۵ هزار نفر و بیش از ۶ هزار خانه درگیر سیل در جنوب استان کرمان شدند که از این تعداد بیش از سه هزار خانه در رودبارجنوب قرار دارد و امکان امدادرسانی زمینی به آنان به‌دلیل باتلاقی بودن منطقه در بسیاری از روستاها مقدور نیست و در برخی از مناطق غیرممکن است.


وی با تشریح وضعیت برخی مناطق سیل زده کرمان و بیان عمق خسارت ها آورده است: همه این اتفاقات در شرایطی بود که استان کرمان هنوز تحت تأثیر تبعات سیل هفته قبل قرار داشت و میزان خسارت سیل قبلی جنوب کرمان دو هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برآورد شد؛ حالا اما خسارات سیل مجدد در هفته جاری به مراتب بالاتر عنوان شده است.
نماینده مردم کرمان تصریح کرد: در برآوردهای اولیه خسارت ۲۰۰ میلیارد تومانی به راه‌های جنوب استان کرمان وارده شده است  که بایستی برای ترمیم و بازسازی آنها اعتبارات ویژه ملی در نظر گرفته شود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *