دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

توضیحات جامع درباره سایبان برقی

توضیحات جامع درباره سایبان برقی

“ او‌لین تولید کننده سایبان برقی در ایران و عرضه این محصول به بیش تر از 70 شهر در کشور اصلی ترین مجموعه تولید , عرضه انواع سایبان مغازه , سایبان پارکینگ , سایبان برقی و . . با قیمت مناسب به مشتريان در رکن اصلی توسعه ‌ی فعاليت‌ های سایبان منصف قرار گرفته است . سایه بان های برقی در قدیم با دسته هایی که در کنار سایه بان تعبیه شده بود کنترل و باز و بسته می شد حتی سایه بان های کالسکه ای. امروزه سایه بان های بازویی درون موتوری که به اصطلاح به آن شفت سایه بون گفته می‌شود بزو بسته میشوند. موتورها انواع مختلفی دارند که در بازار معمولاً به نام های بارزانته، دویا،نانسی،سامفی و….معروف هستند. بهترین موتور که خیلی مشتریهای خاص و لوکس استفاده می‌کنندموتور سامفی فرانسه است. که ولتاژ های مختلفی دارد که در ولتاژهای ۱۲۰ و ۱۴۰ با رسیور های بسیار عالی قابل عرضه است. این نوع موتور علاوه بر عملکرد بسیار خوب گارانتی دراز مدت هم دارد. این نوع موتورها در سقف متحرک هم قابل اجراست ولی ما در کارهایی که دهانه های با عرض ۶ متر و بیشتر هستند از همان موتورهای بارزانته و دویا استفاده کردیم که بازده ای بسیار عالی داشت. ما راهنمایی های لازم را برای انتخاب محصول با کیفیت به شما پیشنهاد می کنیم ولی در نهایت انتخاب ولتاژ و نوع موتور به سلیقه مشتری ست

سایبان های نخستین به وسیله ی چوب، گونی و یا لایه پلاستیکی ساخته می شدند اما امروزه سایبان ها با استفاده از تکنولوژی جدید تولید شده که به آن ها سایبان برقی گفته می شود. با استفاده از این سایبان های برقی امکان استفاده از تجهیزات خاص را جهت کنترل و پوشش دادن فضای مورد نظر وجود دارد. به طوری که در این حالت با یک سایبان ثابت سروکار نخواهیم داشت و در وضعیت های آفتابی یا بارندگی می توان تغییراتی در سایبان ایجاد کرد. از این رو در حال حاضر استفاده از این سایبان برقی بسیار رایج و معمول می باشد. در ادامه با این سایبان، کارکرد و مزایای آن آشنا خواهیم شد.

سایبان برقی در فضاهای مختلفی قابل نصب است که مزیت آن نسبت به سایبان دستی این است که استفاده از آن راحت تر می باشد و از راه دور میتوان آنرا باز یا بسته کرد. سایبان برقی منصف با سابقه طولانی در زمینه ساخت انواع سایبانهای قادر است بهترین سایبان را برای منزل و مغازه و …شما آماده کند.

از سایبانهای برقی میتوان در منزل،پارک ها، هتل ها و رستورانها استفاده کرد که دارای مزایایی زیادی میباشد. از سایبان برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و خنک تر کردن فضای منزل استفاده میشود. اگر قصد خرید سایبان برقی را دارید بهترین گزینه سایبان برقی منصف خواهد بود. این محصول در آلاچیق و تراس منزل نصب هم قابل نصب است تا بتوان از هوای عالی بیرون از منزل بهره برد.

مزایای سایبان مغازه برقی منصف

سایبان مغازه که در بالای درب ورودی مغازه و فروشگاه قابل نصب است دارای مزایای گوناگونی می باشد. سایبان مغازه از تابش مستقیم آفتاب بر روی اجناس مغازه و فاسد شدن آن جلوگیری میکند. سایبانهای برقی مغازه از بارش مستقیم برف و باران در جلوی مغازه جلوگیری میکند. از سایبان مغازه میتوان برای بنر تبلغاتی استفاده کرد و تبلیغ دلخواه را بر روی آن چاپ کرد. بسیار از انواع سایبانهای مغازه نیازی ندارد که پس از اتمام تابستان آن را پایین آورده، به دلیل این که سایبان برقی مغازه در زمستان از جلوگیری از بارش مستقیم برف و باران به داخل مغازه جلوگیری میکند. این محصول در طرح های مختلفی میباشد، باید از جنس چادر با کیفیت برای سایبان مغازه استفاده شود تا سرد و گرم شدن هوا تغییری در آن ایجاد نکند.

مکان های مناسب نصب سایبان برقی منصف

سایبان را در هر جایی میتوان نصب کرد. در کنار استخر ، محوطه باز رستوران و هتل ها روی یک تراس و … ، این سقف ها و سایبان ها دارای مزایایی گوناگونی میباشد که میتوان به این موارد اشاره کرد: در تابستان از سایبان ها برای خنک تر کردن فضا  و در زمستان برای جلوگیری از بارش مستقیم باران و برف استفاده میشود.

سایبان برقی منصف با سابقه طولانی که در  ساخت انواع سایبان داشته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان میباشد.  اگر در قسمت های مختلف منزل نیاز به ساخت و نصب سایبان را احساس کردید با ما تماس بگیرید تا  بهترین خدمات به شما ارائه دهند.

اجزای سایبان برقی منصف

سایبان برقی نیز مانند همه ی اجسام از اتصال چند جز به هم تهیه شده که هر کدام از این اجزا میتوانند بنا بر مدل سایبان برقی با هم متفاوت باشند. مهم ترین سازه آن پارچه آن بوده که در انواع و تنوع رنگی عرضه میشود. سازه بعدی سایبان اسکلت آن است که سایبان را نگه میدارد . جنس اسکلت آن میتواند فلزی یا آلومینیمی باشد. تعریف بعدی از اجزای سایبان برقی موتور آن است که بهتر است بدانید تمامی موتور توبلار های آن دارای کیفیت بالا و وارداتی از کشورهای معتبر دنیا بوده است .

جنس چادر سایبان برقی

انواع چادر سایبان منصف

نوعی از پارچه های سایبان با نام چادر PVC وجود دارد که قابلیت چاپ تبلغات ، عکس و متن را دارا بوده و برای مناطق شرجی نیز گزینه خوبی به شمار میروند. این نوع چادر سایبان بیشتر برای مغازه ها استفاده میشود.

این پارچه ها دارای تنوع رنگی بالایی بوده و نصب آن بر روی سایبان مغازه شما باعث جذب مشتری خواهد شد.

نوع دیگر جنس  پارچه سایبان ها نیز وجود دارد که بالاترین میزان فروش را از آن خود کرده ، پارچه های برزنتی دارای الیاف نخی هستند که در طرح های زیبا و ضخامت و وزن های مختلف میتوان آنها را تهیه کرد.

زیبایی و جذابیتی که سایبان ها با توجه به تنوع رنگی و امکان چاپ تبلیغات روی سازه های آن ها به محیط میدهند ، غیر قابل انکار نبوده و مشاوران ما در سایبان برقی منصف میتوانند شما را برای خرید بهترین نوع سایبان مطابق با شرایط راهنمایی کنند.

اصلی ترین نکات در زمان نصب سایبان های برقی

جنس سایبان باید متناسب با آب و هوای همان محل انتخاب شود

حتما از یراق مناسب استفاده کنید چرا که کیفیت آن مشخص کننده ی طول عمر سایبان می باشد

نوع سایبان باید با توجه به کاربرد آن انتخاب شود

برای نصب سایبان خود از یک شرکت معتبر کمک بگیرید

قیمت و هزینه سایبان های برقی

جالب است بدانید مشخص شدن و اعلام هزینه واقعی سایبان های برقی تا روز معامله به طول می انجامد و در همان روز نیز مشخص می شود. چرا که قیمت این محصول ثابت نبوده و تحت تاثیر شرایط اقتصادی دچار تغییرات گوناگونی می شود.

جهت اعلام قیمت و هزینه نهایی برای سایبان های برقی باید فاکتور های گوناگون و مختلفی را ارزیابی کرده و سنجید. از جمله این فاکتور ها می توان به سبک انتخاب شده سایبان، جنس پوشش آن، کیفیت پروفیل آلمینیوم و پروفیل فلزی، نوع سیستم الکتریکی و حرکتی بکار رفته و دستمزد نصاب یا هزینه نصب آن اشاره کرد.

ویژگی های سایبان برقی منصف

1- تنوع رنگی فراوان در انتخاب سایبان برقی

2- استفاده آسان از سایبان برقی

3- سازه های آلومینیومی با رنگ الکترواستاتیک

4- سایبان برقی دارای قابلیت تنظیم شیب از ۰ تا ۴۵ درجه

5- مقاومت سایبان برقی در برابر زنگ زدگی

6- قابلیت ضدآب پارچه سایبان برقی

7- وزن سبک سازه های سایبان برقی

8- زیبایی و قابلیت فرم پذیری

9- کنترل از راه دور

10- ایجاد فضای خنک تر به اندازه 20 درجه سانتی گراد

11- قابلیت ضد اشعه ماوراء پارچه سایبان برقی

12- جلوگیری از فساد مواد در مغازه

13- ایجاد فضای مناسب برای هتل ها برای رضایت مشتریان 14- جلوگیری از پوسیدگی و تغییر رنگ وسایل منزل

 

ویژگی های سایبان برقی منصف

با توجه به موارد گفته شده ، احتمالاً بسیار وسوسه شده اید که سایبان برقی بخرید. با این حال ، لطفا صبر کنید و ما می خواهیم اطلاعات بیشتری به شما ارائه دهیم تا بتوانید با توجه به موقعیت مکانی مورد نظر خود ، گزینه ایده آل و مناسب را انتخاب کنید.یکی از مهمترین مواردی که هنگام خرید این محصولات باید به آن توجه کرد، انتخاب نوع سایبان با توجه به محل استفاده آن است. خوشبختانه مدلهای مختلفی از این محصولات در بازار هم وجود دارد.

 

سایبان برقی بازویی

این سایبان ها دو یا چند بازو در اطراف خود دارند که با کمک اتصالات مانند لولا به بدنه اصلی متصل می شوند و اجازه باز و بسته شدن آن را می دهند.

 

سایبان برقی چتری

این سیستم بر روی یک محور مرکزی یا یک ستون بزرگ انجام می شود و سیستم حرکت آن توسط تسمه های فلزی کنترل می شود. حرکت قسمتهای مختلف این سایبان کاملاً شبیه چتر است و از نظر حرکت تفاوتی ندارد.

 

سایبان برقی کرکره ای

باز و بسته شدن این دسته از سایبان ها کاملاً مانند درب کرکره است و از کرکره مناسب برای استفاده آنها استفاده می شود. مهمترین مزیت این سایبان ها این است که شرایط محیطی مانند نور خورشید تاثیری در پوشش نخواهد داشت.

 

سایبان سقف جمع شونده

این مدل تقریباً مشابه سیستم کرکره ای هستند ، با این تفاوت که قاب اصلی آنها کاملاً روی سقف قرار می گیرد و فقط تا حدی عقب می رود و امکان استفاده از نور خورشید را فراهم می کند.

 

سایبان برقی فول باکس

در این سیستم چارچوب و جعبه سایبان کاملاً ثابت هستند و هنگام حرکت کل چارچوب حرکت می کند. در واقع ، شما می توانید آن را به عنوان یک سیستم یکپارچه تصور کنید که با هم بالا و پایین می رود.

 

نحوه عملکرد سایبان برقی

همانطور که می دانید درب کنترلی پارکینگ ها با استفاده از ریموت کنترل آن ها عمل می کند. عملکرد این ریموت کنترل ها تا حدود زیادی به سیستم سایبان برقی شباهت داشته و در حقیقت اصول اولیه در آن ها با اصول اولیه به کار رفته در سایبان های برقی یکسان می باشد.

 

از چندین پروفیل های آهنی و فلزی جهت اجرای سایبان برقی استفاده می شود که اتصال آن ها از طریق یراق آلات مختلف مانند لولا و جک های پنوماتیکی برقرار می شود. مرحله ی آخر در اجرای سایبان های برقی قراردادن یک لایه پوششی از جنس های مختلف می باشد. امکان تغییر سایبان برقی تاشویی از حالت 10 درجه به 35 درجه وجود داشته و سایبان های چتری نیز به طور کامل باز می شوند. برخی از سایبان های برقی اتوماتیک دارای حسگر های مخصوص بوده که قادر به تشخیص نور آفتاب و یا شرایط بارندگی می باشند.

 

منبع : سایبان برقی منصف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *