دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

بانوان کرمانشاهی طلا و جواهراتشان را برای کمک به جبهه مقاومت

ایسنا/کرمانشاه این روزها که جبهه مقاومت درگیر مقابله با رژیم کودک‌کش صهیونیستی است، هر کس با هرآنچه در توان دارد برای کمک به جبهه مقاومت و مردم مظلوم غزه و لبنان پای کار آمده است. بانوان کرمانشاهی هم به میدان آمده‌اند تا با اهداء طلا و جواهرات خود سهم کوچکی در حمایت از جبهه مقاومت ایفا کنند.


سعید بهشتی‌راد معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: بعد از شهادت سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان، مقام معظم رهبری در پیامی از همه مسلمانان دنیا خواستند با هر آنچه در توان دارند به کمک ملت لبنان و فلسطین بشتابند که در این راستا پویش «لبیک یا امام» در استان کرمانشاه همزمان با سراسر کشور راه افتاده است.


بهشتی‌راد با اشاره به پای کار بودن گروه‌های جهادی در پایگاه‌های مقاومت، مساجد و چادرهای برپا شده برای حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان در استان، اظهار کرد: این روزها شاهد استقبال مردم کرمانشاه برای اهداء کمک‌های نقدی و غیرنقدی(طلا و جواهرات) برای کمک به این مردم مظلوم و جنگ‌زده هستیم  و در این بین تعداد قابل توجهی از بانوان طلا و جواهرات خود را برای کمک به مردم مظلوم غزه و لبنان اهداء کرده‌اند.


معاون هماهنگ‌کننده سپاه نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به ادامه‌دار بودن کار جمع‌آوری کمک‌ها، گفت: این کمک‌ها پس از جمع‌آوری از طریق دفتر مقام معظم رهبری به مردم لبنان و فلسطین اهداء خواهد شد.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *