رونمایی از مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴

رویداد ششمین دوره از جایزه کیفیت آسیاتک (AQA) روز پنچ شنبه ۱ آذر ۱۴۰۳ در سالن همایش‌های رایمون‌مدیا برگزار شد.


به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آسیاتک،  در این رویداد سه شرکت زیرمجموعه انتقال داده‌های آسیاتک: رایمون‌مدیا، عصر داده‌های آسیاتک و داده‌پردازی معتمد تیس، تندیس و تقدیرنامه کیفیت آسیاتک را دریافت کردند.


«تغییرات زیادی را پشت سر گذاشتیم و رشد کردیم»


  مهندس محمدعلی یوسفی‌زاده، مدیرعامل آسیاتک در این رویداد با اشاره به سهم بازار بالای آسیاتک در استان‌های مختلف کشور توضیح داد که چنین دستاوردهایی نتیجه انتقال دانش و تعالی‌جویی است. او همچنین گفت: «آسیاتک از ابتدای تاسیس تاکنون پستی و بلندی‌های زیادی را تجربه کرده است. در این سال‌ها تغییرات زیادی در ساختار آسیاتک ایجاد شد، جنس سرمایه‌گذاران و سهامداران تغییر و این مجموعه چندین پله رشد کرد.»


مدیرعامل آسیاتک همچنین درباره سه شرکت زیرمجموعه نیز توضیح داد: «این شرکت‌ها از زمان آغاز به فعالیت دچار تحولاتی شدند و امروز هرکدام در یک حوزه خاص و با هدف تجاری مشخصی مشغول فعالیت‌اند.»


رونمایی از مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴


مهندس یوسفی‌زاده در ادامه بیان کرد: «امروز باید به این فکر کنیم که چگونه می‌توانیم سیستم‌محور باشیم. اگر امضایی می‌کنیم، بدانیم برای چه کاری است و چه کار باید کنیم که فرآیند اجرا و فعالیت آن کار کوتاه‌تر و به تحقق اهداف سازمان نزدیک‌تر شود. ضمن اینکه باید اطمینان بیشتری ایجاد کند تا فرآیندهای بازنگری و کنترل نیز براساس این فرآیند، ساده‌تر باشند.»


تدوین مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴


مهندس محسن یوسف‌پور، قائم‌مقام مدیرعامل نیز در این رویداد پیرامون الزامات حاکمیت شرکتی توضیحاتی ارائه داد. او در این باره گفت: «حاکمیت شرکتی کمک می‌کند که پایه‌هایی را که برای رسیدن به اهداف بلندتر نیاز است، ایجاد کنیم.» او همچنین اشاره کرد که این یک موضوع فانتزی و نمایشی نیست و لازم است در ذهن همه کارکنان شکل بگیرد.


رونمایی از مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک۱۴۰۴


شراره اعتصامی، مدیر برنامه‌ریزی ومطالعات رهبردی نیز در این رویداد به ارائه مطالبی پیرامون مدل ارزیابی کیفیت آسیاتک ۱۴۰۴ که توسط معاونت برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی پیاده‌سازی شده است پرداخت. او اشاره کرد که این مدل شامل: رهبری و استراتژی، عملیات، مدیریت منابع، نتایج برداشتی و عملکردی است. مفاهیم بنیادین این مدل نیز شامل: نگرش سیستمی، دلبستگی کارکنان، دستیابی به نتایج پایدار و ارزش‌آفرینی برای مشتریان و … است.


در بخش دیگری از این مراسم که با حضور مدیران ارشد و معاونان آسیاتک و برخی از اعضای هیئت مدیره شرکت‌های زیرمجموعه برگزار شد، محمد صالحی‌نژاد، معاون راهبرد آسیاتک، یوسف پناهی، مدیرعامل شرکت داده‌پردازی معتمد تیس، رضا رجالزاده، مدیرعامل عصر داده‌های آسیاتک و بهروز نصرالهی مدیرعامل رایمون مدیا درباره برنامه و تجربه خود برای اجرای مدل تعالی در سازمان متبوع‌شان سخنرانی کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *