دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی امروزه از محبوبت و استقبال عموم بالایی در بین سایر حفاظ دیوار برخوردار است . به نابه دلایل مختلف بسیاری از ساختمانها نیاز به حفاظ هستند و در بازار می توان انواع مختلفی از حفاظ ها را مشاهده کرد که هرکدام از آنها مزیت و معایب خاصی دارد .

 

در ابتدای سال 1385 این نوع نرده ها به عنوان یک ایده ی جالب برای حفاظت از ساختمانها در نظر گرفته شد و در همان سال های اولیه نیز توجه کافی را به سمت خود جلب کرد . امروزه می توان در بسیاری از ویلاها و البته ساختمان ها حضور پررنگ آنها را مشاهده کرد .

حفاظ شاخ گوزنی حفاظ دیوار بسیار مقاوم است که وجود آنها سبب میشود ایمنی کاملی برای ساختمان ها فراهم شود. تولی و نصب اینگونه حفاظ ها آسان است و ناگفته نماند هزینه ی نصب و اجرای آن نیز سخت نمی باشد به همین دلیل با داشتن ویژگی منحصر به فرد دیگر همواره مورد انتخاب خریدار قرار میگیرد .

با ما همراه باشید تا در این مدت اطلاعات کافی را کسب کنید شاید با شناخت بیشتر شما نیز از آنها به عنوام محافظ مقاوم در منزل یا ویلای خود استفاده کنید .

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی جدا از ایمنی بالا به دلیل تراکم و نوع ساختار حفاظ شاخ گوزنی و همچنین جدا از زیبایی این حفاظ ها، قیمت ارزان آن در مقابل با انواع نرده های دیگر، خود به یکی از پر طرفدارترین نرده ها در بین سایر نرده های دیگر تبدیل شده است.

بعد از حفاظ شاخ گوزنی نرده های دیگری نیز با الهام از طرح شاخ گوزنی تولید و عرضه شده اند که هیچ کدام از آنها به اندازه حفاظ شاخ گوزنی مورد استقبال قرار نگرفته اند.

یکی از سوالات متداولی که مشتریان از ما میپرسند قیمت حفاظ شاخ گوزنی می باشد. با توجه به نوع کاربری که میخواهند از این نوع حفاظ ها استفاده شود، قیمت می توانند متغیر باشد.

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی به فرض مثال حفاظ شاخ گوزنی با تراکم پایین تر و ارتفاع کمتر مثلا 70 سانتی متر، خیلی ارزان تر از حفاظ شاخ گوزنی با تراکم بالا و ارتفاع 90 سانتی متر می باشد. اما در هر حالت این نوع حفاظ پایین ترین قیمت نسبت به سایر مدلهای دیگر را دارا می باشد.

برای اینکه از قیمت دقیق این نوع حفاظ مطلع شوید کافیست که با ما تماس بگیرید و اندازه محل مورد استفاده و مقدار تراکم لازم و ارتفاع مد نظر خود را به ما بگویید تا قیمت دقیقی را به شما بگوییم.

 

تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی در شهرهای بزرگ به ویژه در پایتخت از حفاظ شاخ گوزنی به عنوان حفاظ دیوار به طور وسیع استفاده میشود و درخواست در این شهرها سیار بالا است .

برای تولید حفاظ شاخ گوزنی اصول های خاصی رعایت می شود و افراد با تجربه در این زمینه سعی دارند که با فراهم ساختن شرایط خاص در ساخت این محصولات امکان استفاده از آنها را گسترده کنند .

با استفاده از جوشکاری فلزات مختلف حفاظ شاخ گوزنی تولید میشود در واقع برای اتصال دادن میله هایی که به این منظور تهیه و تولید شده اند به جوش زدن آنها نیازمندیم .

فرایند تولید و آماده سازی این نوع حفاظ ها اگر چه زمان گیر باشد ولی فرایند نصب و اجرای آنها آسان می باشد و در کوتاهترین مدت زمان صورت میگیرد اگر چه برای تولید و نصب حفاظ شاخ گوزنی به تخصص در این زمینه نیاز است.

 

ولی با تمرین و مطالعه ی مراحل مختلف می توان به آسانی فعالیت در این زمینه را شروع کرد . این نوع نرده ها که با آرایش خاصی از چسبیده شدن فلزات ایجاد میشود، می تواند به آسانی سبب ایجاد امنیت برای منزل شما باشد.

 

با چنین نرده های حافظ دیگر نگران سارقان نخواهید بود اندکی هزینه کنید تا برای همیشه به ویژه در سفر نگرانی ها را از خود دور کنید.

در برخی از مناطق شهر سرقت از منازل امری بسیار شایع گردیده شده است و هر روز شاهد برخی از همسایه هستیم که گرفتار سارقا گردیده اند به همین دلیل به کارگیری حافظ در این مناطق امری ضروری است که میتواند از ورود هر بیگانه به طور کامل جلوگیری کند .

 

حفاظ شاخ گوزنی برای ساخت حفاظ شاخ گوزنی مراحل ویژه ای دنبال می شود ابتدا فلزات در اندازه های مشخص برش داده می شود معمولا سایز 8 میلیمتر برای این منظور مناسب است حال بعد از برش های انجام شده سطح حفاظ شاخ گوزنی فرم دهی میشود و بخش های خاص آن تیز میگردد.

حال با استفاده از جوشکاری قطعات به هم چسبیده می شود . در ساخت و تولید آن به خلاقیت نیاز است تا بتوان از با استفاده از اصولی ویژه قطعات را به هم اتصال داد تا گوزن را داشته باشد.

ناگفته نماند میله ها در برخی موارد هم اندازه نیستد و در این حالت جوش خوردن آنها سبب ایجاد شاخ های تیز می شود که به عنوان حفاظ میتوان از آن استفاده کرد.

به همین آسانی این حفاظ مقاوم ایجاد می شود و نصب می گردد. هزینه هایی که برای نصب حفاظ شاخ گوزنی صرف خواهید کرد بسیار ناچیز است .

امنیتی که با استفاده از این روش ایجاد خواهد شد در مقایسه با هزینه ای که از شما درخواست می شود بسیار باارزش است.

 

اگر شما نیز به دنبال راهکارهای مختلف برای ایجاد حفاظ برای ساختمان خود هستید می توانید این روش را با اطمینان کامل انتخاب کنید.

نرده ی دیوار آماده شده است و باید رنگ آمیزی شود و در ادامه به نکاتی در مورد رنگ آمیزی آن مطرح شده است معمولا سایر نرده هایی که به عنوان حفاظ ساخته میشود پروسه های زیاد و طولانی را طی میکنند به همین دلیل ممکن است هزینه های پیشنهادی برای آنها بیشتر باشد.

 

قبل از انتخاب حتما هزینه ها را نسبت به ویژگی آنها مقایسه کنید . شما در هنگام سفارش حفاظ شاخ گوزنی میتوانید اندازه ی آن ها را به دلخواه انتخاب کنید.

 

حفاظ شاخ گوزنی در ارتفاع های مختلف

ارتفاع 50
ارتفاع 70
ارتفاع 90
ارتفاع 1متر
ارتفاع 1/20
ارتفاع 1/50

در سه تراکم

هشت ردیف تراکم معمولی
ده ردیف تراکم پر
دوازده ردیف پرترین تراکم

https://hefazeiran.com/

 

تلفن تماس: 09194915895

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *