دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درهای ورزشگاه امام رضا ع به روی تماشاگران گشوده شد

مشهد- ایرنا- درهای ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برای بازی امروز سه شنبه ۲ تیم ایران و لبنان، حوالی ساعت ۱۴ بر روی تماشاگران گشوده شد.


به گزارش ایرنا، تماشاگرانی که قبلا بلیت این دیدار را تهیه کرده اند آرام آرام و در کمال نظم و آرامش در حال پرکردن سکوهای ورزشگاه مدرن امام رضا(ع) مشهد هستند.


غرفه شهرداری مشهد که پیش از این برای توزیع پرچم رایگان جمهوری اسلامی ایران در ورزشگاه مستقر شده بود، اقدام به توزیع پرچم بین هواداران تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران کرد.


پیش از این نخستین میزبانی رقابتهای مقدماتی جام جهانی در خارج از تهران در سال ۲۰۰۲ (۱۳۷۹) نصیب تبریز شده بود، لذا میزبانی مشهد برای رقابتهای جام جهانی دومین رویداد از این دست است، با این حال دیدار پایانی بودن، موقعیت زمانی و شرایط میزبانی مناسب در ورزشگاه مدرن امام رضا(ع)، اهمیت میزبانی مشهد برای این دیدار را دوچندان کرده است.


  مشاهدات خبرنگار ایرنا نشان می دهد تعدادی از بانوان پشت درب ورزشگاه حضور دارند .


تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان در چهارچوب رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر، امروز – سه‌شنبه – نهم فروردین ماه ساعت ۱۶ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به میدان می روند.


در جدول گروه A رقابتهای مقدماتی جام جهانی فوتبال، صعود تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر قطعی شده و تیم ملی امارات در رده سوم و یکی از مدعیان حضور در دیدار پلی‌آف است.


داشتن گواهی دریافت ۲ دز واکسن کرونا و مثبت نشدن تست از شروط ثبت نام متقاضیان برای دریافت بلیت دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و لبنان اعلام شده است.
برای ورود به ورزشگاه همراه داشتن کارت ملی الزامی است و هواداران فقط با داشتن شرایط مصوبه ستاد مقابله با کرونا امکان حضور در ورزشگاه را خواهند داشت.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *