دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

آیت الله رئیسی قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام جهانی

تهران – ایرنا – رئیس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در کشور آذربایجان را که مدال زرین دیگری بر مدال‌های پرشمار رشته پرافتخار کشتی کشور افزود، به ملت قهرمان ایران تبریک و شادباش گفت.


به گزارش ایرنا، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در پیامی با تبریک قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در مسابقات جام‌جهانی آذربایجان آن را پیروزی غرورانگیز و نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی دانست و از تلاش‌های مربیان، کادر فنی و به ویژه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که نام ایران را بلند آوازه ساختند، صمیمانه قدردانی کرد.


رئیس جمهور در این پیام افزود: قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی در کشور آذربایجان که مدال زرین دیگری بر مدال‌های پرشمار رشته پرافتخار کشتی کشور افزود، به ملت قهرمان ایران تبریک و شادباش می‌گویم. این پیروزی غرورانگیز، نماد توانمندی و شایستگی ورزشکاران و جوانان لایق ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف ورزشی است.


آیت الله رئیسی تصریح کرد:‌ اینجانب با کمال مسرت، از تلاش‌های مربیان، کادر فنی و به ویژه اعضای تیم ملی کشتی فرنگی که نام ایران را بلند آوازه ساختند، صمیمانه قدردانی، و تداوم برافراشته شدن پرچم مقدس کشور عزیزمان را در سایر میادین ورزشی آرزو می‌کنم.


به گزارش ایرنا، تیم ملی کشتی فرنگی در دیدار نهایی جام جهانی با شکست جمهوری آذربایجان و در حالی که حمایت داوران را با خود داشت، قهرمان شد.




دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *