دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ارتباط با قرآن انس با بالاترین سند جاوید الهی و سرچشمه سعادت

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: ارتباط با قرآن، انس با بالاترین سند جاوید الهی و سرچشمه سعادت و کمال بشر است.


فرهاد زیویار امروز ۲۷ آبان‌ماه در اختتامیه سومین جشنواره و مسابقات قرآنی، فرهنگی، هنری و ادبی نماز جمعه لرستان، ضمن تبریک به مناسبت میلاد با سعادت حضرت زینب (س) او را پیام‌آور نهضت کربلا ملجاء و پناهگاه اهل بیت در روز عاشورا دانست در جمع برگزیدگان و برترین‌های قرآنی استان لرستان قرآن کریم را ام‌الکتاب نامید و اظهار کرد: ارتباط با قرآن، انس با بالاترین سند جاوید الهی و سرچشمه سعادت و کمال بشر است.


وی تصریح کرد: تلاوت قرآن و انس با این کتاب آسمانی که مکرر مورد سفارش معصومین قرار گرفته، پیمانی است که بین خدا و خلق اوست و سزاوار است که به این عهد و پیمان وفادار بوده و انس داشته باشیم تا دنیا و آخرت ما تضمین شود.


استاندار لرستان خاطرنشان کرد: قرآن هم پاسخگو و هم هدایتگر و هم تربیت کننده است و این کتاب آسمانی مثل معلمی است که سؤال هر دانش‌آموزی را جواب می‌دهد، هدایتگر است چون نور معنویت و معرفت را با خود به همراه دارد و هادی است چون صلاح را از فساد تفکیک می‌کند و چنین کتابی مورد علاقه نبی مکرم اسلام (ص) و اولیا الهی است که همه لحظات خود را از آن بهره می‌گیرند.


زیویار با اشاره به موضوع فلسطین مظلوم و مقتدر گفت: فلسطین نه از سر ضعف بلکه از سر اقتدار مورد ظلم واقع شده است.


وی با اشاره به جنگ اعراب و اسرائیل و جنگ ۶ روزه، اضافه کرد: در حال حاضر وقتی این مظلومیت و اقتدار در امتداد مقاومت قرار می‌گیرد این جنگ نابرابر با گذشت حدود ۴۰ روز علی‌رغم سنگین‌ترین حملات و هجمه‌ها به غزه، مقاومت می‌کند و همانند اتفاقی که در نهضت کربلا به وقوع پیوست تکرار می‌شود.


استاندار لرستان اضافه کرد: وقتی ملجأ انسان قرآن است، رحمانیت و رحیمیت را مدنظر قرار داده و نمی‌کشد تا زنده بماند و اگر کاری انجام می‌دهد در مسیر اعتقادات دینی و دفاع از خود است و این در حالی است که طرف مقابل با محاسبات دنیوی مقابله می‌کند و قطعاً از روی زمین محو خواهد شد.


زیویار بیان کرد: اقتدار غزه با صبر و متانت، الگو گرفتن از حضرت زینب (س) و نهضت مقاومت است که هم قابلیت‌های خود را تبیین می‌کند و هم‌شأن والای انسانی خود را با ایثار و صبر نشان می‌دهد و پرده از باطن و خصایص فرا حیوانی صهیونیست‌ها برمی‌دارد.


وی ضمن تقدیر از همه خانواده‌هایی که شرایط بروز ظرفیت‌های قرآنی را برای فرزندان این سرزمین فراهم می‌کنند تشکر کرده و گفت: ما به فرزندان قرآنی خود افتخار می‌کنیم که با قرآن هدایتگر مأنوس شوند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *