دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

استاندار قم مردمی سازی دولت نیازمند تمرکززدایی از مرکز است



استاندار: مدیران غیرهمراه با دولت مردمی، نباید در جایگاه مدیریت بمانند


قم-ایرنا-استاندار قم با تاکید بر اهمیت تقویت روحیه مردمی و جهادی در بین مسوولان استانی، گفت:…


  • عبودتیان: حل مشکلات با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی آسان می‌شود

    قم-ایرنا-استاندار قم تمرکززدایی از تهران را از پیش شرط‌های مردمی‌سازی دولت یاد کرد و گفت: سرعت عمل در تفویض اختیارات از مرکز به استانها، برای مردمی‌سازی دولت دارای اهمیت بسزایی است.


    سیدمحمد تقی شاهچراغی روز جمعه در دیدار با سید احمد عبودتیان دستیار رییس جمهور در امور مردمی سازی دولت، طی سخنانی با اشاره به پیش زمینه‌ های مهم و کارکردی در مردمی سازی دولت گفت: برای رسیدن به این نقطه در مرتبه نخست ضرورت دارد تا همراهی و نگاه واحدی به مقوله مردمی سازی در کلان وجود داشته باشد.


    استاندار قم تمرکززدایی از دیگر پیش شرط های مردمی سازی دولت یاد کرد و ادامه داد: سرعت عمل در تفویض اختیارات از مرکز به استانها، برای مردمی سازی دولت اهمیت بسزایی دارد.


    شاهچراغی توانمندسازی نیروهای جهادی در دستگاه های خدماتی و اجرایی را نیز از عوامل مهم در مردمی سازی دولت دانست و خاطرنشان کرد: برخی از معضلات که طی ده سال گذشته به آن توجهی نشده بود با تلاش جهادی مدیران جوان و جدید استان قم در کمتر از چهار پنج ماه گذشته حل شده است که این اقدامات از تجربه های موفق استفاده از نیروهای جهادی است.


    استاندار قم افزود: یکی از مباحث مهم در مردمی سازی دولت، مردم پایه شدن دستگاه های فرهنگی اجتماعی در بدنه دولت و به خصوص در وزارت کشور است و از این رو مردمی سازی نیازمند یک نوع اصلاح در ساختار نیز می باشد.


    شاهچراغی با بیان اینکه باید اقدامات و تلاش های مجموعه دولت باید با اطلاع رسانی صحیح کام  مردم را شیرین کند، گفت: ما در پیگیری مسائل استان در وزارتخانه ها از طرف مردم در برابر مدیران می نشینیم و از آنها مطالبه می کنیم و اولویت ما رفع دغدغه ها و مشکلات مردم است.


    شاهچراغی بابیان اینکه  قم بدلیل جایگاه علمی، جغرافیایی و نیروی انسانی مناسبی برای اجرای آزمایشی طرح های مردمی سازی دولت را داراست گفت: در قم نیروهای جهادی و مردمی فعال هستند که گستره فعالیت آنها ملی و بین المللی است و این ظرفیت ارزشمندی برای ما می باشد تا از آن در تحول ساختار دولت استفاده کنیم./



    آی‌پی شما:


  • مرورگر شما:


    آخرین بروزرسانی سایت: 1401-03-03 12:40

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *