دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعطیلی ۱۵۳ رسانه از زمان قدرت گرفتن طالبان

تهران-ایرنا- فیس بوک روز گذشته به شدت به نشریه وال استریت حمله کرد و مجموعه مقالات آن را که سوءنیت های عمدی را به این شبکه اجتماعی نسبت داده بود، نادرست دانست.


به گزارش فارس به نقل از رویترز، فیس بوک افزوده که این مقالات «انگیزه های بسیار نادرستی را به رهبری و کارکنان فیس بوک نسبت داده است.»


بر اساس مقالاتی که در نشریه وال استریت با بررسی اسناد داخلی فیس بوک منتشر شده، محققان این شبکه اجتماعی خود پذیرفته اند که پلتفرم مذکور با مشکلاتی که ناشی از اثرات نامناسب آن است، دست و پنجه نرم می کند و فیس بوک موفق به رفع این مشکلات نشده است.


وال استریت افزوده که مقالات یادشده با بررسی گزارش های داخلی، بحث های کارکنان فیس بوک و پیش نویس های ارائه های تقدیم شده به مدیران ارشد فیس بوک تهیه شده است.


در مقالات وال استریت تصریح شده که فیس بوک برخی کاربران مشهور و پرطرفدار خود را از رعایت برخی یا همه قوانین فیس بوک معاف کرده، اثرات منفی اینستگرام بر کاربران جوانش را کمتر از میزان واقعی نشان داده، الگوریتم های خود را دستکاری کرده تا فضای خشم و ناراحتی در آن بیشتر باشد و به هشدارهای کارکنانش در مورد نحوه استفاده از پلتفرم مذکور در کشورهای در حال توسعه توسط قاچاقچیان انسان واکنش ضعیفی نشان داده است.


نیک کلگ معاون امور جهانی فیس بوک در واکنش به این گزارش های مطبوعاتی آنها را حاوی ناسازگاری های عمدی با واقعیاتی که در حال انجام است، توصیف کرده است. وی این ادعا که «فیس بوک تحقیقاتی را انجام می دهد و در صورت ناخوشایند بودن یافته ها برای این شرکت ، به طور سیستماتیک و عمدی آن ها را نادیده می گیرد». کاملا رد کرده است.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *