دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

تعقیب و مجازات آمران و عاملان جنایات تروریستی اخیر در مراجع بین المللی

تهران – ایرنا – معاون حقوقی رییس جمهور تاکید کرد: معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر خود واجب می‌داند پیگیر تعقیب و مجازات آمران و عاملان حوادث تروریستی اخیر در مراجع بین‌المللی باشد.


به گزارش حوزه دولت ایرنا، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور با صدور پیامی فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و با تاکید بر اینکه «بسیج» همچون دوران دفاع مقدس مرد پیروز آزمون‌های سخت و پیچیده به ویژه جنگ ترکیبی است، از پیگیری حقوقی آمران و عاملان جنایات تروریستی اخیر در کشور در مراجع بین المللی خبر داد.


وی در این پیام با اشاره به اینکه شجره طیبه بسیج یادگار امام راحل و مظهر قدرت و اقتدار ملی است، آورده است: بسیج نمایشگاه اراده‌های خالص و مجاهدت مخلصانه در طریق الی الله است.


معاون حقوقی رئیس جمهور با اشاره به اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری بسیج یکی از بزرگترین ثروت‌ها و سرمایه‌هایی است که خداوند به ملت بزرگ ایران هدیه کرده است، بسیج را نهادی از مردم و برای مردم خوانده و تاکید کرده است: بسیج چه در دوران دفاع مقدس و چه پس از آن در حوادث و بلایا همواره برای حفاظت از مردم سینه سپر کرده است.


محمد دهقان در این پیام الگوی شاخص بسیجی را سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و با تاکید بر اینکه مکتب سلیمانی استمرار مکتب بسیج است، آورده است: امروز نیز هرکسی به ایران اسلامی معتقد و برای فردای مردم تلاش و امیدآفرینی می‌کند بسیجی است.


معاون حقوقی رئیس جمهور مهمترین شاخصه‌های بسیجی را «ولایت‌مداری»، «دشمن‌شناسی»، «مجاهدت خالصانه» ، «انگیزه دینی و انقلابی» و «حامی و حافظ مردم» بودن عنوان کرده و آورده است: بسیج در آزمون غائله اخیر نیز سرفراز بود و با شناخت توطئه جنگ ترکیبی و تشخیص دقیق، در برابر اشرار و معاندین سینه سپر کرد و در این صحنه همچون هشت سال دفاع مقدس برای دفاع از امنیت مردم شهید داد.


دهقان در این پیام همچنین با اشاره به وقوع برخی حوادث تروریستی در کشور آورده است: معاونت حقوقی ریاست جمهوری خود را موظف به دفاع از حقوق آحاد مردم از هر قشر و گروهی دانسته و ضمن تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع امنیت و بسیجی بر مجازات اشرار و عوامل دشمن در داخل کشور تاکید می‌کند.


وی در این پیام تاکید کرده است: معاونت حقوقی ریاست جمهوری بر خود واجب می‌داند پیگیر تعقیب و مجازات آمران و عاملان حوادث تروریستی اخیر در مراجع بین‌المللی باشد.


وی در پایان این پیام ضمن تبریک فرارسیدن هفته بسیج، یاد و خاطره همه شهدای بسیجی از مدافعین حرم تا مدافعین سلامت و امنیت را گرامی داشت و نوشت: خاضعانه و خاشعانه نسبت به خانواده‌های معظم شهدای بسیجی ادای احترام کرده و تاکید داریم در دولت مردمی سیزدهم خود را معتقد به تحقق آرمان‌های بلند بسیج می‌دانیم.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *