دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان نقش زنان در جهاد تبیین ویژه

سمنان – ایرنا – دبیرکل اتحادیه جهانی زنان مسلمان با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در زمینه جهاد تبیین گفت: نقش زنان در تحقق جهاد تبیین باید به طور ویژه دیده شود.


به گزارش خبرنگار ایرنا، لاله افتخاری پنجشنبه در حاشیه سفر به سمنان ابراز داشت: دروغ‌ها و تهمت‌هایی که در فضای مجازی به مسوولان نسبت داده می‌شود با جهاد تبیین آشکارسازی و شرایط مه‌آلود رفع می‌شود.


وی خاطر نشان کرد: بیان دستاوردهای انقلاب، ضرورت توجه به مطابات به حق مردم، ضرورت توجه به وحدت، تفکیک مطالبات مردمی از جمله مواردی است که در جهاد تبیین باید مورد توجه باشد.


عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی اظهار داشت: باید جوانان به کار گرفته شوند و در مطالبات ظاهری دیده نشوند و به ظرفیت فطری آنان توجه شود.


وی با بیان اینکه اقتدار و عزت ایران خار چشم دشمنان است، ادامه داد: در دوره‌های مختلف دشمن به دنبال توطئه پراکنی در کشور بوده و انتظار می‌رفت دشمن در پی دشمنی باشد، اما باید بیش از پیش هوشیار بود.


افتخاری تاکید کرد: افراد مغرض و مزدور همراه دشمن هستند و باید آنان را از صف مردم مطالبه‌گر، ناآگاه و عادی جدا کرد.


این فعال سیاسی با محکوم کردن جنایت سخیف تروریستی در شاهچراغ شیراز افزود: خداوند در قرآن نیر فرموده با افرادی که با شما جنگ ندارند کنار بیایید، مگر اینکه با شما دشمنی داشته باشند. 


غروب روز چهارشنبه (۴ آبان ۱۴۰۱) فردی مسلح با حمله به نمازگزاران در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) در شهر شیراز ۱۵ نفر از جمله چند زن و کودک را به شهادت رساند و بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۲۶ نفر را مجروح کرد.


نماینده دوره‌های هفتم، هشتم و نهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاخیر برخی نخبگان و موثران جامعه در موضع‌گیری درباره اغتشاشات اخیر، گفت: برخی عافیت‌طلبی می‌کنند و می‌پندارند نباید جلوتر از  رهبری پیش روند، اما اکنون که جوانب را متوجه شدند باید موضع‌گیری کنند و برای دفاع از هویت و منافع وارد عمل شوند.


افتخاری به همراه منوچهر متکی مسوول هیات اجرایی شورای وحدت نیروهای انقلاب اسلامی روز پنجشنبه در نشست این شورا در استان سمنان با هدف همفکری برای تداوم فعالیت تشکیلاتی حضور یافت.


وب گردی

“https://sohaeshop.com/product-category/%D8%A2%DB%8C%D9%81%D9%88%D9%86-%D8%AA%D8%B5%D9%88%DB%8C%D8%B1%DB%8C/”>ایفون تصویری “https://iransite.com”>طراحی سایت ایران سایت “https://www.mehrparvaz.com/”>آژانس هواپیمایی مهرپرواز “https://www.alefbatour.com/”>آژانس هواپیمایی الفبای سفر “https://www.trip.ir/”>بلیط هواپیما ارزان “https://upmusics.com/category/dl-nuhe-madahi/”>نوحه های محرم “https://www.eligasht.com/”>قیمت بلیط هواپیما “https://www.flytoday.ir/flight”>بلیط هواپیما