دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

درمان بیش از ۴۰ درصد بیماران ناباور در کشور توسط مراکز درمان

رییس جهاد علوم پزشکی تهران از درمان بیش از ۴۰ درصد بیماران ناباور در کشور توسط مراکز درمان جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: ما در جهاد دانشگاهی در تلاش هستیم از جوانان حمایت و از پتانسیل آن‌ها استفاده کنیم.


مسعود حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه امروز برای درمان بیماران وابسته به کشورهای خارجی نیستیم، اظهار کرد: خوشبختانه با تاسیس مراکزی مثل رویان امروز پذیرای بسیاری از بیماران از کشورهای خارجی برای درمان مشکل ناباروری هستیم، این امر یکی از خدمات بسیار ازرشمند زنده یاد کاظمی آشتیانی در کشور است.


وی در ادامه با اشاره به اینکه امروز بیش از ۴۰ درصد بیماران ناباور در کشور توسط مراکز درمان ناباروری جهاد دانشگاهی درمان می شوند، تصریح کرد: جهاد دانشگاهی یکی از مهمترین مراکز سلول درمانی و مطالعات سلولوی در کشور را دارد و در این زمینه اقدامات ارزشمندی را انجام می دهد.


رییس جهاد علوم پزشکی تهران ایران را جزو ۱۰ کشور فعال جهان در حوزه سلول های بنیادی توصیف کرد و افزود: رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با جوانان تاکید داشتند ما باید به این جوانان الگو بدهیم. ما می توانیم با شناساندن نخبگانی نظیر زنده یادآشتیانی این برای جوانان، دانشجویان و نخبگان الگو معرفی کنیم.


حبیبی همچنین تاکید کرد: اگر مسئولان کشور کار و مسئولیت خود را به خوبی انجام بدهند شرایط وطن دوستی در بین جوانان و نخبگان شکل می گیرد. در واقع عوامل مختلفی وجود دارد که موجب مهاجرت آنها می شود که یکی از این عوامل به مسائل اقتصادی مرتبط می شود که البته این عامل نیز باید با درایت رفع شود، اما به طور کلی باید در مسائل و مشکلات به جوانان، محققان، دانشجویان مراجعه کنیم و به آنها بستر و فرصت انجام کار بدهیم.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *