دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

فروشگاه ساز چیست کاربرد آن در ایجاد فروشگاه اینترنتی

حتماً تا به امروز با تجارت الکترونیک آشنا شده‌اید. پیش بینی شده است، گردش مالی دنیا تا چند سال آینده از مرز ۶.۷ تریلیون دلار نیز می‌گذرد. آیا دلیل آن را می‌دانید؟ واضح است! چون بیشتر مردم به خرید اینترنتی روی آورده‌اند.


 همانطور که می‌دانید بشر از زمان حیات به دنبال راحتی و رفاه بوده است. در چند سال گذشته نیز این موضوع باعث به وجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی شده است که در نتیجه سبب شده است که افراد ناخودآگاه به سمت خرید اینترنتی روی بیاورند و ترجیح دهند خرید حضوری را به حداقل برسانند.


درست مانند کسی که می‌خواهد مغازه‌ای تاسیس کند، شما هم برای اینکه بتوانید یک فروشگاه اینترنتی خوب داشته باشید باید ابزارهایی را در اختیار داشته باشید؛ از این رو متخصصین حوزه وب بر آن شده‌اند تا نرم افزاری با نام فروشگاه ساز (E-commerce software) را طراحی کنند.



نرم افزار فروشگاه ساز سی فایو ابزاری است که همه فرآیندهای فروشگاه آنلاین از طریق آن انجام می‌شود؛ ویژگی‌هایی مانند پرداخت آنلاین، ثبت محصول، حذف و اضافه، تخفیف، پردازش اطلاعات‌های پرداختی، مالیات و یا هرچیزی که نیازمند یک فروشگاه باشد را می‌توانید از طریق ابزار فروشگاه ساز بدست آورید و می‌توانید به راحتی ابزارهای مهم و کاربردی را در اختیار مدیر سایت و خودتان قرار دهید.


شما در کنار این نرم افزار می‌توانید ابزارهای ایمیل مارکتینگ یا بازاریابی ایمیلی و… را در فروشگاه ساز داشته باشید. حال که متوجه شدید فروشگاه ساز چیست به موارد بعدی می‌پردازیم.



فروشگاه ساز چیست؟ کاربرد آن در ایجاد فروشگاه اینترنتی




اگر تصمیم به راه‌اندازی یک کسب و کار را دارید و از طرفی تخصص کافی و زمان کافی برای راه‌اندازی آن را ندارید، بهترین راه، ساخت فروشگاه آنلاین است که سی فایو با امکاناتی که در فروشگاه ساز خود ارائه می‌دهد این مسیر را برای شما هموار کرده است. بسیاری از نرم افزارهای فروشگاه ساز به راحتی نصب می‌شوند و شما می‌توانید با چند سرچ کوچک کار با آن را بیاموزید و فروشگاه اینترنتی خود را راه‌اندازی کنید. تمام فرایند ساخت فروشگاه همین بود و شما اکنون دارای فروشگاه اینترنتی مورد نظر خود با بهترین امکانات هستید.



خب مزیت بعدی که بسیار هیجان انگیز است باز بودن ۲۴ ساعت فروشگاه آنلاین است. اگر در پاساژ یا هرجای کسب و کار سنتی داشته باشید باید در چند ساعتی مغازه خود را تعطیل کنید؛ اما در فروشگاه‌های اینترنتی این خبر نیست و فروشگاه شما در طول شبانه روز تعطیل نمی‌شود و همه می‌توانند در هر ساعت از شبانه روز از شما خرید کنند و همه چیز به صورت اتوماتیک انجام می‌شود.



با داشتن یک فروشگاه اینترنتی شما می‌توانید علاوه بر شهر خود از تمام مردم دنیا نیز مشتری داشته باشید و محصول خود را به هر کسی که در هر مکانی قرار دارد ارسال کنید. شما با راه‌اندازی یک فروشگاه ساز مطمئن می‌توانید بازار جهانی را در دست بگیرید. این کار زمان و مکان خاصی ندارد.



یکی دیگر از مهم‌ترین مزایا که ما در اینجا می‌خواهیم به آن اشاره کنیم نداشتن محدودیت در فضا است. شما با کمک فروشگاه ساز حرفه‌ای محدودیتی در فضا برای ارائه محصول خود ندارید. بیشتر فروشگاه‌های سنتی برای عرضه محصول خود با کم بودن فضا روبرو هستند؛ اما شما اگر قالب مناسبی برای خود طراحی کنید می‌توانید بدون محدودیت، محصول خود را بر روی فروشگاه ساز قرار دهید. در نظر داشته باشید که استفاده از فروشگاه سازهای رایگان اینترنتی این مزیت را از شما می‌گیرند.



فروشگاه ساز چیست؟ کاربرد آن در ایجاد فروشگاه اینترنتی



شما برای ساخت سایت فروشگاهی در گوگل، باید در قدم اول هاست مناسب را انتخاب کنید. در قدم بعدی انتخاب نام مناسب برای سایت قرار دارد. توجه داشته باشید که این نام در آینده می‌خواهد برند شما باشد؛ پس در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشید. قدم سوم طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی است که با فروشگاه ساز اینترنتی سی فایو انجام می‌گیرد و قدم آخر و نهایی تولید محتوا خوب و موثر است.



فروشگاه ساز چیست؟ کاربرد آن در ایجاد فروشگاه اینترنتی



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *