دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

قلعه نویی در تدارک آماده سازی ایران مقابل روسیه مربیان ایرانی

امیر قلعه‌نویی هر چه زودتر آماده تشکیل اردوی تیم ملی فوتبال ایران از بیست و هشتم اسفند می‌شود.


به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی روز گذشته به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران معرفی شده است و باید خیلی زود تیمش را آماده دیدار دوستانه با تیم ملی روسیه کند که سوم فروردین ۱۴۰۲ در تهران و در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.


اگر چه این دیدار دوستانه است اما با توجه به کیفیت بالای تیم ملی روسیه که قبل از تعلیق شدن فعالیت‌های فوتبالی این کشور جزو تیم‌های درجه دو اروپا بود و همواره به جام جهانی صعود می‌کرد، یاران قلعه‌نویی در تیم ملی ایران کار دشواری خواهند داشت.


طبق قرار قبلی، امیر قلعه‌نویی فهرست بازیکنان مدنظر خود را بعد از دیدار گل‌گهر و فولاد در جام حذفی که بیست و ششم اسفند است، اعلام خواهد کرد و بازیکنان از بیست و هشتم اسفند اردوی خود را در تهران شروع می‌کنند.


با وجود انجام برنامه‌ریزی‌ها، هنوز دستیارهای امیر قلعه‌نویی در تیم ملی ایران مشخص نشده‌اند و با توجه به این که مهدی تاج برای حضور در کنگره فدراسیون جهانی فوتبال در ایران نیست، قلعه‌نویی امروز دیدارهایی را با مسئولان اجرایی تیم ملی داشته تا مقدمات برگزاری اردوی تیم ملی را انجام دهد.


مهدی تاج دیروز اعلام کرده بود که هنوز اسامی دستیارهای قلعه‌نویی در تیم ملی مشخص نشده اما یک مربی خارجی او را در تیم ملی همراهی خواهد کرد. از طرف دیگر تاکنون نام چند مربی از جمله سعید الهویی که در گل‌گهر هم دستیار اول او است، شنیده می‌شود و باید دید نفرات دیگری که این روزها نام‌شان در محافل ورزشی شنیده می‌شود، به او ملحق خواهند شد یا خیر.


نکته دوم بحث حضور این مربی در گل‌گهر سیرجان است که هنوز حل و فصل نشده است و شاید قلعه‌نویی تیمش را در بازی جام حذفی مقابل فولاد خوزستان که در سیرجان برگزار خواهد شد، همراهی کند اما برای ادامه همکاری او در این تیم بحث‌هایی در حال انجام است.


انتهای پیام

منبع خبر: خبر گزاری ایسنا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *