دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مدیریت استان همدان به دست جوانان بومی و توانمند سپرده شده است

همدان- ایرنا- مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری همدان گفت: مدیریت مجموعه استان در دولت سیزدهم به دست افراد بومی، جوان و توانمند سپرده شده تا ریل توسعه همدان شتاب بیشتری بگیرد.


به گزارش روز جمعه ایرنا، مسلم مخفی در آیین معارفه معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری و بخشدار مرکزی اسدآباد، اظهار داشت: از مجموع حدود ۷۰ تغییر مدیریتی استان همدان در دولت سیزدهم، ۱۰۰ درصد انتصابات بومی هستند.


وی اضافه کرد: امروز در مدیریت استان به جوانان مومن جهادی و با روحیه انقلابی اعتماد شده و تلاش بر این است که عنصر ارزشمند تجربه در کنار نیروی مشکل گشای جوانی حرکت استان بر ریل توسعه را سرعت بخشد.


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه فرصت خدمت صادقانه به مردم ایران غنیمتی گرانبها است، گفت: ساماندهی مسایل مختلف نیاز به عزم راسخ دارد بنابراین همکاری، همدلی و هم‌افزایی تمام دستگاه‌ها می‌تواند در پیشبرد مسایل اثری ماندگار در ارتقای توسعه و بالندگی مردم داشته باشد.


مخفی تاکید کرد: باید همه خدمتگزاران نظام، انقلاب و مردم در هر لباسی و منصبی، قدر این موهبت الهی را بدانند و با همه توان در راستای خدمت بهتر و برتر به این مردم شایسته بکوشند.


وی اظهار داشت: یکی از مصادیق عمل صالح، مسئولیت‌ است که به افراد سپرده می‌شود تا با توفیق خدمت به مردم رضایت خداوند متعال نیز حاصل شود.


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات استانداری همدان ادامه داد: نظام مقدس جمهوری اسلامی شجره طیبه‌ای که به دست امام راحل شکل گرفت، از خون شهدا، شرافت و آبرو کسب کرد و با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری امروز به درختی تنومند تبدیل شده است‌ که همه مسلمانان، شیعیان و آزادی خواهان جهان به آن امیدوارند.


مخفی تاکید کرد: نوع حکمرانی مسئولان در جامعه و کشور باید به سمتی پیش برود که اهل ایمان دارای عزت شده و اهل نفاق و درویی کنار گذاشته شوند.


مدیریت استان همدان به دست جوانان بومی و توانمند سپرده شده است


وی افزود: رهبری فرزانه انقلاب در پیام نوروزی پنج ویژگی مهم برای دولت سیزدهم مانند مردمی بودن، امیدآفرین بودن، متفاوت از دولت گذشته، پرتحرک بودن و اهل عمل بودن را بیان فرمودند که این مایه افتخار و البته مسئولیت آور است.


مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات استانداری همدان با بیان اینکه امروز ویژگی های مورد اشاره مقام معظم رهبری در مدیریت استان دیده می شود، افزود: مدیریت مستمر و دقیق استاندار  بر بازار استان همدان سبب شد بازار شب عید بازاری آرام و بدون کمبود باشد.


فرماندار اسدآباد نیز با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در مورد جوان سازی دولت گفت: تغییرات در پست ها و مسئولیت های دولتی همیشگی بوده که امید می رود وفاق و همدلی که در حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری وجود دارد، همچنان ادامه دار باشد.


حسین علی شرکائی افزود: امنیت پایدار موجود در اسدآباد با توجه به وسعت و پراکندگی روستاها، شاخص ترین ویژگی این شهرستان است.


در این آیین جلال زارع  به عنوان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی و دانش شاهسوند به عنوان بخشدار مرکزی اسدآباد معرفی شدند؛ پیش از این لیلا امیدی  و سلیمان نظری دوست  به ترتیب “معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی” و بخشدار مرکزی اسدآباد بودند.



آخرین بروزرسانی سایت: 1400-12-18 19:40

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *