دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

ناراحتی رونالدو از شرایط منچستر باید در بین سه تیم بالای جدول



معرفی سرپرست فدراسیون‌های بسکتبال و ژیمناستیک


تهران- ایرنا- تارنمای وزارت ورزش و جوانان روز پنجشنبه اعلام کرد که…


  • عزت اللهی: صعود از مرحله گروهی جام‌جهانی آرزو نیست
    P style=”TEXT-ALIGN: justify”>به گزارش ایرنا؛ «کریستیانو رونالدو» در گفت‌وگو با اسکای اسپورتس صراحتا از وضعیت فعلی منچستریونایتد ابراز ناامیدی کرده است که این مساله شایعه جدایی او از جمع شیاطین‌سرخ در پایان فصل را قوت می‌بخشد.


    ستاره پرتغالی در این گفت‌وگو اظهار داشت: اگر منچستر نتواند قهرمان لیگ برتر شود حداقل باید به مقام دومی یا نهایتا سومی برسد. معتقدم چیزی به غیر از قرارگرفتن در جمع سه تیم بالای جدول قابل پذیرش نیست.


    وی افزود: راهش را می‌دانم اما چیزی نمی‌گویم چون یک بازیکن هستم نه مربی یا رئیس باشگاه. منچستر باید برای کسب افتخارات مهم بجنگد پس باید وضعیت تیم را تغییر دهیم. نمی‌خواهم اینجا در تیمی باشم که برای رده‌های ششم، هفتم یا پنجم می‌جنگد. آمده‌ام که قهرمان شوم و رقابت کنم. اگر ذهنیت‌مان را تغییر دهیم می‌توانیم به افتخارات مهمی دست پیدا کنیم.


    رونالدو گفت: تیم به ذهنیت درست نیاز دارد. اسم این باشگاه منچستریونایتد است پس ما هم باید متحد باشیم. نمی‌توانم بپذیرم رویکرد بازیکنان تیم ما، کمتر از بازیکنان سه تیم بالای جدول باشد. گاهی اوقات برای ساختن چیزهای خوب باید بعضی چیزها را خراب کرد.


    وی گفت: هنوز معتقدم منچستریونایتد می‌تواند فصل خوبی داشته باشد. می‌دانیم که زمان می‌برد تا با ایده‌های سرمربی جدید تیم هماهنگ شویم. باید حرفه‌ای و سختکوش باشیم و اتحادمان را حفظ کنیم. رانگنیک خیلی چیزها را تغییر داده اما او زمان می‌خواهد تا ایده‌هایش را به بازیکنان منتقل کند.


    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *