دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اتصال ۶۱ روستای اسفراین و بام و صفی آباد به اینترنت پرسرعت خانگی

ایسنا/خراسان شمالی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از اتصال ۶۱ روستای شهرستان‌های اسفراین و بام و صفی‌آباد به اینترنت پرسرعت خانگی خبر داد.


رسول علی‌اصغرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در این دو شهرستان ۵۳ روستا دارای اینترنت پرسرعت خانگی ADSL و هشت روستا دارای  VDSL (سرعت دانلود پنج برابر و آپلود ۱۰ برابر نسبت به ADSL) هستند.


وی ادامه داد: در آخرین روند بهینه‌سازی و توسعه ارتباطات مخابراتی و عدالت ارتباطی در نقاط مختلف شهری و روستایی در این شهرستان‌ها، تجهیزات سرویس اینترنت بسیار پرسرعت VDSL در روستای درازپی از توابع اسفراین نصب و راه‌اندازی شد.


وی گفت: سرویس VDSL قابلیت ارائه سرعت بالا در ارسال و دریافت اطلاعات را دارد و متقاضیان مناطقی که تحت پوشش آن هستند می‌توانند با شماره‌گیری سامانه ۲۰۲۰ نسبت به ثبت درخواست و ثبت نام اقدام کنند.


مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی بیان کرد: اجرای طرح‌ توسعه خدمات ارتباطی و مخابراتی در روستاها علاوه بر دادن امکان دسترسی به سرویس VDSL موجب افزایش ظرفیت تلفن ثابت شده است.


به گفته علی‌اصغرپور، اهالی ۲۶۶ روستای استان دارای اینترنت پرسرعت خانگی ADSL و VDSL هستند که از این تعداد ۲۵۲ روستا دارای ADSL و بقیه دارای VDSL هستند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *