دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

برگزاری تورهای یک روزه از ساری

برگزاری تورهای یک روزه از ساری

آیا از حجم و فشار کاری خود خسته شده اید؟ آیا زمان کافی برای تفریح و سفر ندارید؟ آیا نمی توانید مدت زمان زیادی برای جمع کردن وسایل و رفتن به دل طبیعت بگذارید؟ اگر پاسخ شما به جواب های بالا مثبت است، تورهای یک روزه از ساری همان چیزی است که به آن نیاز خواهید داشت.

برگزاری تورهای یک روزه از ساری به شما این امکان را می دهند که بدون داشتن زمان زیاد برای مسافرت و یا جمع کردن وسایل بتوانید با یک تور سفری عالی داشته باشید و برای یک روز فقط خوش بگذرانید. در این مقاله قصد داریم به برگزاری های تورهای یک روزه از ساری، مقصدهای معمول این تورها و غیره بپردازیم تا بتوانید اطلاعات لازم و کافی در این زمینه را به دست آورید.

مهم ترین مزایای تورهای یک روزه ساری

شهر ساری شهری زیبا و دیدنی است و آنقدر مکان های زیبا و دیدنی دارد که شاید حتی افرادی که در ساری زندگی می کنند وقت کافی برای بازدید از تمامی جاذبه های طبیعی شهر خود را نداشته باشند، از این رو مجموعه ما با هدف نشان دادن مکان های دیدنی ساری اقدام به برگزاری تورهای یک روزه ساری کرد.

اگر شما بخواهید به شخصه در شهر ساری گردش کنید، ممکن است بسیاری از مکان ها و جاذبه های طبیعی را نشناسید و نتوانید از آن ها دیدن کنید. اگر وسیله ای را با خود نبرید و آن را جا بگذارید، وقت شما برای پیدا کردن وسایل گرفته می شود و باید مجددا برای خرید و یا برداشتن وسایل برگردید.

فراهم کردن خورد و خوراک و وسایل مخصوص به آشپزی در سفرهای یک روزه نیز دردسرهای مخصوص به خود را دارد که نمی توان آن ها را نادیده گرفت. از طرفی اگر به تنهایی برای طبیعت گردی به جاذبه های طبیعی ساری بروید، ممکن است مکان های خطرناک را نشناسید و یا مورد حمله حشرات و جانوران قرار بگیرید.

برای در امان ماندن از تمامی این خطرات می توانید از یک تور کمک بگیرید که تمامی وسایل سفر را برای شما مهیا کند، جاذبه های طبیعی را به شما نشان دهد و در مورد جاذبه ها اطلاعات زیادی در اختیار شما قرار دهد. به صورت کلی می توان گفت آسودگی خیال از هر نظری که فکرش را بکنید از مهم ترین مزایای تورهای یک روزه ساری است.

مقصدهای معمول تورهای یک روزه ساری

بعد از پرداختن به مهم ترین مزایای استفاده از تورهای یک روزه ساری شاید برای شما هم این سوال پیش آمده باشد که مقصدهای معمول تورهای یک روزه ساری کجا هستند؟ به خصوص اگر شما خودتان اهل ساری باشید و بسیاری از جاذبه های طبیعی را دیده باشید و دوست داشته باشید از جاذبه جدیدی دیدن کنید، این سوال برای شما جدی تر خواهد بود.

در پاسخ به این سوال می توان گفت مقصدهای معمول تورهای یک روزه ساری موارد زیر هستند:

  • طبیعت گردی در مکان های سرسبز: در برخی از تورها مقصد خاصی برای سفر یک روزه وجود ندارد و تنها قسمتی از طبیعت بکر و زیبا مقصد اصلی سفر یک روزه خواهد بود. برای این منظور ممکن است قسمتی از خود شهر ساری مقصد اصلی باشد و یا تور طبیعت گردی در روستاهای اطراف انجام شود. تور طبیعت گردی ساری در عین سادگی جذابیت های مخصوص به خود را دارد و با یک تور کاربلد عالی تر و جذاب تر می شود.
  • آبشارهای اطراف ساری: تورهای یک روزه ساری در برخی از موارد به آبشارهای اطراف ساری می روند تا آبشارهای زیبا و پرطرفدار را مشاهده کنند. برخی از آبشارهای اطراف ساری عبارتند از آبشار سنگ نو، آبشار اسپه او، آبشار اوین، آبشار گزو و … .
  • دریاچه های ساری: دریاچه ها مانند آبشارها زیبایی و طراوت مخصوص به خود را دارند و برای سفر در فصل تابستان بی نظیر هستند، زیرا خنکی آب دریاچه ها باعث خنک شدن اطراف دریاچه می شود. اگر بخواهیم برخی از معروف ترین دریاچه ها برای برگزاری تورهای یک روزه را نام ببریم، می توانیم به دریاچه میانشه و دریاچه الندان بپردازیم.
  • آثار تاریخی ساری: در یک تور یک روزه از ساری می توان آثار تاریخی را مشاهده کرد. مهم ترین بناهای تاریخی شهر ساری عبارتند از عمارت فاضلی و عمارت کلبادی. حمام وزیری نیز یکی دیگر از آثار تاریخی است که برای تور یک روزه مناسب است.
  • شهرهای اطراف ساری: در نهایت یکی از پرطرفدارترین تورهای یک روزه از ساری، تورهایی هستند که از خود شهر ساری به شهرهای اطراف انجام می شوند. در این تورهای یک روزه شهر مقصد ممکن است تا ۳ ساعت با شهر ساری فاصله داشته باشد، اما از آنجایی که تور فقط در یک روز برگزار می شود، شهرهای دورتر برای تور انتخاب نمی شوند.

قیمت تورهای یک روزه از ساری در توکا گشت طبرستان

تورهای یک روزه از ساری علاوه بر تمامی مزایایی که در بالا به آن ها اشاره شد، دارای مزایای مختلف دیگری نیز هستند. برای مثال قیمت اقتصادی و مناسب این تورها یکی از مهم تریم مزایای آنهاست که باعث می شود با هر توان مالی بتوانید در این تورها شرکت کرده و لذت ببرید.

از آنجایی که قیمت تورهای یک روزه از ساری به مواردی مانند وسیله حرکت (اتوبوس، مینی بوس و انواع آن ها)، تعداد وعده های غذایی تامین شده توسط تور، تعداد تور لیدرها، نزدیک یا دور بودن مقصد و … بستگی دارد، در این مقاله نمی توانیم قیمت مشخصی برای این تورها اعلام کنیم.

در سایت توکا گشت طبرستان می توانید تمامی تورها، مقصد و هزینه آنها را ببینید و قیمت تمام شده تورهای مسافرتی یک روزه را مشاهده کنید. در نهایت تمامی اطلاعات تور را مشاهده کرده و در صورت داشتن سوالات در مورد تور با پشتیبانی سایت تماس بگیرید؛ همچنین می توانید با تمامی کارت های عضو شبکه شتاب پرداخت را انجام داده و تور یک روزه را برای خودتان رزرو کنید.

 

تور یکروزه از ساری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *