دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

اجاره خودرو در فرودگاه کیش بدون چک

اجاره خودرو در فرودگاه کیش بدون چک

گردشگری در جزیره کیش

کیش به عنوان مروارید خلیج فارس یکی از جذاب ترین و پر تقاضا ترین مکان های تفریحی در طول سال برای ایرانیان است. یکی از بهترین مکان ها برای سفر در زمستان و در جنوب کشور، جزیره کیش است که با توجه به اینکه مناطق زیادی از کشور دمای نزدیک به صفر را تجربه می کنند، اما هوا در کیش بسیار عالی و در حد بهاری است. از این رو مقصد بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی جزیره کیش است. نه تنها در فصل زمستان (که آب و هوای کیش بسیار مطلوب است)، بلکه در تابستان و اوج گرما و شرجی نیز، جشنواره ها و مسابقات مختلفی در این جزیره زیبا برگزار می شود که گرمای بسیار زیاد آن را قابل تحمل می کند. جالب است بدانید، میزان مسافرت به کیش در تابستان برابر با میزان مسافرت در زمستان است.

یکی از اصلی ترین نیازهای شما در هنگام سفر به جزیره زیبای کیش، خودرو است. به خاطر این که کیش، دارای مناطق تفریحی بسیار زیادی است و حیف است که کسی به کیش سفر کند و به علت نداشتن خودرو از دیدن این مناطق محروم بماند.

نیاز به اجاره خودرو در فرودگاه کیش

عمده مکانهای تفریحی و گردشگری در جزیره زیبای کیش، در امتداد ساحل است. به عبارت دیگر شما برای بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری و تجاری جزیره کیش باید دور تا دور جزیره را طی کنید. مسلما استفاده از یک خودرو می تواند معضل رفت و آمد در جزیره را کاهش دهد. چرا که اغلب افراد از مسیر های هوایی و با استفاده از تورهای مسافرتی به کیش سفر می کنند و نیاز مبرمی به اجاره خودرو در فرودگاه کیش دارند.

شما می توانید به محض خارج شدن از هواپیما یک خودروی مطمئن و ایمن و لوکس را اجاره کنید و در طول مدت حضور خود در کیش از آن استفاده کنید.

یکی از جذاب ترین خودرهای جزیره کیش برای اجاره، کامارو کروک 2018 است. شورلت آمریکایی با 275 اسب بخار، قطعاً در مقابل رقبای خود یعنی فورد، هیوندا و دوج، یک سر و گردن بالاتر است و با حجم موتور 2 لیتری توربوشارژ به عنوان یکی از جذاب ترین خودروها در حال حاضر شناخته می شود که توسط شرکت های اجاره خودرو برای اجاره برای گردشگران عزیز در نظر گرفته شده است. شما برای اینکه بتوانید در جزیره کیش ماشین اجاره کنید، فقط به سه چیز نیاز دارید. گواهینامه رانندگی، یک فقره چک یا وجه نقدی که بعد از تحویل خودرو، به حساب شما واریز خواهد شد. چرا که این وجه نقد صرفا جهت ضمانت خلافی خودرو از شما گرفته می شود.

متاسفانه شاهد بودیم که خیلی از شرکت ها در هنگام اجاره ماشین در کیش با مشتریان خود به مشکل برخوردند و عدم عودت مبلغ ضمانت خودرو و عدم عودت مبلغ ضمانت خلافی از جمله این اختلاف نظرها است. ما در شرکت خودمان تمام تمهیدات لازم را برای اینکه شما بهترین سفر تفریحی به کیش را داشته باشید و هیچ مشکلی از بابت اجاره خودرو نداشته باشید را برای شما عزیزان فراهم کرده ایم.

سایت اجاره خودرو در جزیره کیش

شاخص ترین ویژگی موسسه کیش استریت https://kishstreet.ir در مورد اجاره ماشین در کیش، این است که به عنوان ضمانت خودرو در کیش، به جای چک از ودیعه نقدی استفاده می کند، از این رو شما میتوانید بدون داشتن چک اجاره خودرو در فرودگاه کیش را داشته باشید. حتما به این نکته توجه داشته باشید که، از آنجا که کیش یک جزیره تفریحی معمولاً در تعطیلات فقط خودروهای گران قیمت موجود است.

متاسفانه شاهد بودیم که بعضی از شرکت ها مشتریان را فریب دادند و در زمینه اجاره خودرو در فروشگاه کیش، به مشتریان خود بدقولی کرده اند. ما در موسسه خودمان در ابتدا قرارداد رسمی و مهر شده را به مشتریان ارائه می دهیم که تمام پرداختی ها در مورد اجاره خودرو در فرودگاه کیش در آن در آن قید شده است و از این رو با داشتن این قرارداد، هیچ وقت مشتریان دچار مشکل نمیشوند.

یکی از دلایل اصلی که ادعا می کنیم شرکت ما بهترین شرکت اجاره خودرو در فرودگاه کیش است، این است که ما دارای مجوز رنت کار هستیم. خیلی از شرکت ها متاسفانه به صورت غیرقانونی و بدون داشتن مجوز چنین کاری را می کنند که باعث می شود که مشکلات بین آنها و مشتریان، به وجود بیاید. همچنین ما قرارداد رسمی اجاره خودرو در فرودگاه کیش را خود و مشتری منعقد می کنیم تا مشتری از روند کاری ما مطمئن باشد. پیشنهاد می کنیم که برای تحویل گرفتن خودرو حتماً از آن فیلم برداری کنید. فیلمبرداری از خودرو باعث می شود تا به عنوان یک سند همواره در مقابل هرگونه مشکل از آن استفاده کنید. البته شرکت ما ضمانت می کند که خودروها کاملاً سالم و بدون هیچ مشکلی هستند و از این رو نگران نباشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *