دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

از افتتاح منزل مددجویان کمیته امداد تا طرح های عمرانی در شرق

ایسنا/کرمان در چهارمین از دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۶۵ پروژه برقرسانی، افتتاح منزل مددجویان کمیته امداد و بهره‌برداری از طرح‌های اقتصادی و عمرانی در شرق استان کرمان انجام شد.


به گزارش خبرنگار ایسنا، ناصر عسکری نژاد مدیرکل کمیته امداد استان کرمان امروز، ۱۵ بهمن ماه در مراسم افتتاح طرح‌های عمرانی این نهاد در شهرستان بم با اشاره به اعزام ۲۲۰ نفر از زنان سرپرست خانوار استان کرمان به مشهد مقدس اظهار کرد: در سطح استان کرمان بیش از ۲۵۰ منزل مسکونی در ایام الله دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.


وی افزود: این طرح‌ها با اولویت زنان سرپرست خانوار با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان از محل اعتبارات بنیاد مسکن و همچنین خدمت بلاعوض کمیته امداد و آورده مددجویان به اتمام رسیده است.


عسکری نژاد در خصوص اشتغال مددجویان کمیته امداد گفت: بیش از ۱۰۰۰  طرح اشتغال در حوزه‌های مختلف با ایجاد امید آفرینی در بین اقشار جامعه افتتاح خواهد شد.


به گزارش ایسنا، همچنین در چهارمین روز دهه فجر ۶۵ پروژه برق با اعتباری بالغ بر ۳۸۲ میلیارد ریال در سطح شهرستان بم به بهره‌برداری رسید.


سید کرامت‌ اکرمیان مدیر امور برق شهرستان بم در این مراسم بیان کرد: این تعداد طرح در بخش‌های توسعه و احداث شبکه روشنایی معابر، توسعه شبکه شهری، اصلاح و بهینه‌سازی شبکه برق روستایی و شهری، برقرسانی به طرح مسکن ملی و احداث خطوط فشار متوسط و ضعیف انجام شده است.


وی اضافه کرد: احداث‌ شبکه فشار ضعیف و متوسط به طول ۱۲ هزار و ۱۹۰ متر در سطح شهرستان بم، بهره‌برداری از ۳۴ دستگاه پست توزیع عمومی و اختصاصی، کلنگ زنی به‌منظور احداث ۱۴ دستگاه پست توزیع عمومی با هدف بهره‌برداری قبل از پیک تابستان‌ ۱۴۰۳، نصب ۵۷۰۰ چراغ LED بصورت مشارکتی و چراغ بخار سدیم در بم و بروات، بخش‌های دهبکری، بروات و مرکزی‌، همچنین تعویض سیم به کابل خود نگهدار شبکه فشار ضعیف به طول ۲۰ هزار متر با هدف کاهش تلفات و افزایش تاب آوری و پایداری شبکه در بحران ها از جمله حجم عملیاتی طرح‌های قابل بهره‌برداری در دهه فجر در شهرستان بم است.


به گزارش ایسنا، به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی چهار طرح عمرانی با حضور نماینده مردم شهرستان‌های شرق استان کرمان در مجلس و جمعی از مسؤلان شهرستان، در فهرج به بهره‌برداری رسید.


حسین سعیدنیا فرماندار فهرج در حاشیه بهره‌‎برداری  این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران گفت: طرح بسته‌بندی و درجه‌بندی خرما در روستای اسدآباد انگوری با ظرفیت ۵۰۰ تن و اعتبار سه میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید که برای ۱۲ نفر اشتغال ایجاد کرده است.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز

بیشتر بخوانیمبازسازی پوست
بیشتر بخوانیمآیا لیزر موهای زائد خوبه؟ همه چیز در مورد آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *