دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

مربی تیم ملی فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد

تهران-ایرنا- «وحید هاشمیان» مربی تیم ملی فوتبال به جشنواره فیلم فجر آمد.


به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، وحید هاشمیان مربی تیم ملی فوتبال بعد از ظهر سه شنبه – ۱۹ بهمن ۱۴۰۰- در فتوکال فیلم ۲۸۸۸ در خانه جشنواره فیلم فجر حاضر شد.


فیلم ۲۸۸۸ دومین همکاری مشترک کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری در مقام کارگردان و نویسنده است و تهیه‌کنندگی آن را هم کیوان علیمحمدی بر عهده داشته است. در این فیلم مدیر فیلمبرداری مرتضی پورصمدی، چهره‌پرداز: کامران خلج، طراح صحنه و لباس: آیدین ظریف، تدوین: سیاوش پورخلیلی، صدابردار: منصور شهبازی، مهراد ابوالقاسمی و موسیقی: سامان احتشامی همکاری داشتند.


در بین عوامل پشت صحنه این اثر، حضور مرتضی پورصمدی در مقام فیلمبردار دیده می‌شود که سابقه دریافت یک سیمرغ از جشنواره بیست و هفتم فجر برای فیلم شبانه‌روز را دارد،  علاوه بر آن همانطور که پیش از این هم اشاره شد، منصور شهبازی به عنوان صدابردار با دو فیلم علفزار و ۲۸۸۸ در جشنواره فجر شرکت کرده است.


در خلاصه داستان این فیلم آمده است: بیژن افسر کنترل شکاری در اتاق تاریک عملیات، در انتظار بازگشت عباس دوران و محمود اسکندری دو خلبان هواپیماهای اف ۴ است که برای حمله و بمباران به بغداد حمله کرده‌اند. احتمال بازگشت هواپیماها پنج درصد پیش‌بینی شده و …


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *