دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

دوچرخه سواران به خط شدند تیم ملی از ترکیه به دوشنبه می رود

تهران- ایرنا- کادر فنی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان، با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات بین المللی ترکیه، ۱۵ رکابزن را به اردو فراخواند.


به گزارش ایرنا،‌ سومین اردوی تدارکاتی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان (استقامت) با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و مسابقات بین المللی ترکیه از ۲۰ بهمن آغاز و تا ششم اسفندماه ادامه خواهد یافت.


برای حضور در این اردو که در تهران برگزار خواهد شد، ۷ رکاب زن در رده سنی بزرگسالان، ۳ ورزشکار در رده امیدها و ۵ ورزشکار در رده سنی جوانان به اردو فراخوانده شدند.


در رده سنی بزرگسالان محمد گنج خانلو (تهران)، بهنام آرین (همدان)،‌ بهنام خلیلی خسروشاهی (آذربایجان شرقی)،‌ مهدی ناطقی (اصفهان)، حسن سیف الهی (آذربایجان شرقی)،‌ محمد اسماعیل چایچی (تهران) و میرصمد پور صیدی (آذربایجان شرقی)، در رده سنی امیدها علی لبیب (آذربایجان شرقی)،‌ آیدین علیاری (آذربایجان شرقی)، و مهدی آقاکاشی (قزوین) و در رده سنی جوانان آبتین بهزاد (لرستان)،‌ پوریا یعقوبی (البرز)،‌ ائلمان عابدی (آذربایجان شرقی)،‌ محمد درزی رامندی (تهران) و علی احمدی (تهران) نفراتی هستند که به اردو دعوت شده اند.


هدایت ملی پوشان نیز بر عهده علیرضا حقی است.


تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان ۱۲ اسفندماه راهی ترکیه می شود تا در این کشور روند آماده سازی خود را دنبال کرده و اول فروردین ماه نیز از ترکیه به شهر دوشنبه اعزام می شود تا در رقابت های جاده قهرمانی آسیا به میزبانی تاجیکستان به مصاف رقبا برود.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *