دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

نذر خون ورزشکاران فارس در ایام دهه فجر

ایسنا/فارس رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از برگزاری پویش «نذر خون و انقلاب اسلامی» همزمان با ایام دهه فجر ویژه ورزشکاران در این استان خبر داد.


محمدرضا جعفری امروز، ۱۵ بهمن از برگزاری پویش «نذر خون و انقلاب اسلامی» طی ایام دهه فجر خبر داد و افزود: طی این مدت ۳۵۰ واحد خونی ورزشکاران در قالب پویش مذکور به بیماران اهدا شده است.


وی بیان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با ولایت و آرمان‌های بلند امام راحل (ره) است همچنین زمان مناسبی برای ترویج فرهنگ اهدای خون و تعمیق فرهنگ نوع‌دوستی و سالم زیستن است.


رئیس کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس گفت: یک مجموعه‌ای از ستاره‌های درخشان آرمانی را بالای سر ما قرار داده و ما را به حرکت و پرواز و جهش به سمت این نقاط نورانی دعوت کرده است. ما هم امتحان کردیم و دیدیم که می‌توانیم پرواز کنیم و این پرواز ممکن است.


جعفری اظهار کرد: همزمان با ایام دهه فجر با توجه به اعلام نیاز سازمان انتقال خون، پویش مردمی نذر خون و انقلاب اسلامی  با حضور گسترده مربیان، مسئولین کمیته‌ها، روسای شهرستانها و ورزشکاران هیئت‌های ورزش همگانی استان فارس برگزار شد.


وی بیان کرد: با توجه به هماهنگی و فراخوان کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس، جمع کثیری از ورزشکاران هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از سراسر استان در ایام الله دهه پرفروغ فجر در مراکز انتقال خون حاضر شدند و خون خود را برای اهدا به مردم نیازمند تقدیم کردند.

منبع خبر: خبر گزاری ایسناآخرین اخبار,پربازدید ترین اخبار, اخبار روز
لینک مطالب دیگرراهنمای خرید شیرآلات توکار بصورت اینترنتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *