دسته‌ها
دسته‌بندی نشده

یزدانی کنعانی زادگان را نمی بخشم هواداران پرسپولیس با من خصومت

تهران- ایرنا- مدافع ملی پوش استقلال درباره مشکلش با محمدحسین کنعانی زادگان گفت: هیچ وقت او را نمی بخشم؛ رفیق من نبود و نخواهد بود. او و دوستانش چنین کاری را انجام دادند و تقصیر من انداختند.


به گزارش ایرنا، سیاوش یزدانی پس از پیروزی استقلال مقابل پیکان در جام حذفی اظهار داشت: جام حذفی است و پیکان هم تیم خوبی بود. می دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. به سختی بردیم و خوشحالیم. امیدوارم به مراحل بعدی هم صعود کنیم.


وی درباره اعتراض مجتبی حسینی به داوری خاطرنشان کرد: من چیز خاصی ندیدم. داوری خوب بود. نه برای ما چیزی بود نه برای آنها.


سرمربی استقلال درباره مصاحبه فرهاد مجیدی علیه اسکوچیچ بیان داشت: اول از فرهاد مجیدی تشکر می کنم که به من لطف داشت. خودشان هم متوجه شدند که مصاحبه شان کمی تند شد. بعد از بازی وقتی شرایط من را دید عصبی شد. عملکردم خوب بود اما یک لحظه اخراج شدم که پیش می آید. دل آقا فرهاد پر بود.


مدافع استقلال درباره کم بازی کردن در تیم ملی گفت: ده بار مصاحبه کردم. دوست و دشمن زیاد است و من دشمن زیاد دارم. حرفهای من را برای مربیان می فرستند. می خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند.


وی ادامه داد: بارها گفتم که به نظر مربی احترام می گذارم. سرپرست تیم ملی به من گفت چرا مصاحبه کردی؟ من اصلا آن حرف را نزدم. صحبتم را طور دیگری متتقل کردند. تمام تلاشم را می کنم که بازی به من برسد.


وی درباره ماجرای اختلافش با محمدحسین کنعانی زادگان تصریح کرد: درباره ایشان صحبت نمی کنم که خودم را با او مقایسه کنم و همه چیز مشخص است. او یک کار ناجوانمردانه انجام داد. فرد دیگری کاری انجام داد و گردن من انداختند. هیچ وقت او را نمی بخشم. رفیق من نبود و نخواهد بود. او و دوستانش چنین کاری را انجام دادند و تقصیر من انداختند. هواداران پرسپولیس با من خصومت دارند اما به آنها احترام می گذارم. یک سری باور کردند. پشت من حرف زدند و قضاوت کردند. هواداران را می بخشم اما ایشان را نمی بخشم.


یزدانی همچنین اذعان داشت: خیلی کار زشتی بود چون با آبروی من بازی کردند. فحش خوردن از هواداران پرسپولیس عیبی ندارد. این فحش با آن فحش فرق دارد. با شرف و آبروی من بازی شد. در این سه چهار سال من همیشه احترام گذاشتم. چند سال پیش بی احترامی کردم و ۱۰ بار عذرخواهی کردم. الان با کسی تعارف ندارم.


وی درباره ماجرای سربازی اش گفت: ماجرای سربازی من حل شد. درباره من زیاد صحبت می شود. به حواشی گوش نکنید. در این فوتبال آدم خیلی دشمن دارد و نمی شود دوست و دشمن را شناخت. توجهی ندارم. عملکردم اینقدر خوب بوده است که همه چیز مشخص است. سال تولد من را عوض کردند.


یزدانی در پایان گفت: چرا نباید رک و راست صحبت شود. خودش قبول داشت و می گفت که دوستانم گفتند که تو گفتی. من و او هم تیمی هستیم اما هیچ وقت نمی بخشمش.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *